پرسپولیس نیوز : تمرین صبح پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که پدر مدافع ملی‌پوش سرخ‌پوشان از اتفاقات یکی دو روز اخیر در مورد پسرش ناراحت بود.

تمرین نوبت صبح امروز (دوشنبه) پرسپولیس از ساعت 10:35 با حضور 15 بازیکن برگزار شد.

* حدود 40 هوادار در سکوت کامل نظاره‌گر تمرین سرخ‌پوشان بودند.

* قبل از آغاز تمرین سعید شیرینی چند دقیقه‌ای به صورت اختصاصی با علی دایی به صحبت پرداخت.

* کادر فنی با لباس بنفش و بازیکنان با لباس سبز تمرین کردند.

* علی دایی در هنگام گرم کردن دقایقی جلسه‌ای با کادر پزشکی و هادی نوروزی داشت و در خصوص مصدومیت این بازیکن با کادر فنی به گفت‌وگو پرداخت.دایی همچنین پیگیر آخرین وضعیت مهرداد پولادی و مصدومیتش بود.هادی نوروزی به دلیل دردی که از ناحیه پشت پا داشت، در مرحله دوم تمرین به رختکن رفت.

* کریم باقری همپای سایر بازیکنان امروز به تمرین پرداخت اما بهزاد غلامپور و فروزانی دو دستیار دایی به صورت اختصاصی به دور زمین دویدند.

* پژمان جمشیدی بازیکن اسبق پرسپولیس میهمان تمرین امروز پرسپولیس بود. جمشیدی و دایی دقایقی با یکدیگر به خوش و بش پرداختند. نکته جالب صدای بلند خندیدن این 2 نفر در تمرین بود. همچنین اسماعیل هلالی سرمربی تیم «ب» پرسپولیس در تمرین امروز حاضر بود.

* پدر حسین ماهینی مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که هم اکنون در کره جنوبی بسر می‌برد از انتشار خبر تمدید قرارداد پسرش با پرسپولیس ناراحت بود و اعتقاد داشت هنوز هیچ قرارداد جدیدی بین باشگاه پرسپولیس با پسرش برای فصل آینده منعقد نشده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس از وی دعوت کرده‌اند تا در درفشی‌فر مذاکرات‌ را انجام دهند. پدر ماهینی با سعید شیرینی جلسه‌ای برگزار کرد و پس از چند دقیقه علی دایی نیز به جمع آنها اضافه شد.

* طبق معمول روزهای گذشته محمد پنجعلی و سعید شیرینی به صورت همزمان در تمرین حضور داشتند.

* بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز به دویدن و انجام حرکات کششی مشغول بودند و تمام طول تمرین را به بدنسازی پرداختند. در این تمرین سخت بدنسازی کریم باقری پا به پای سرخ‌پوشان به تمرین پرداخت.

* حمید رضا علی عسگر به علت مصدومیت از انجام تمرینات گروهی معاف بود.

* یک دسته گل بزرگ در محل تمرین سرخپوشان دیده می‌شد.

* دایی در تمرین امروز در گوشه‌ای با بهمن دهقان نماینده تام‌الاختیارش قدم می‌زد و در باره آخرین وضعیت بازیکنان به گفت و گو ‌پرداخت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)