جمعه 25 بهمن(17:36)
مرجع خبری پرسپولیس: سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: “اين بازي بسيار هيجان‌انگيز بود، چون من به‌همراه  پرسپوليس اولين ديدار دربي را پشت سر مي‌گذاشتم و فكر مي‌كنم كه نتيجه تساوي كاملاً منصفانه بود.”

 

ادواردو نلو وينگادا عنوان كرد: “پرسپوليس فوتبال منطقي‌تري را به نمايش گذاشت و در كنترل بازي بسيار نسبت به حريف صدرنشين خود بهتر بازي كرد. در پايان بازي براي اينكه يك فوتبال انتحاري را به نمايش بگذاريم و گل تساوي را به‌ثمر برسانيم به نوعي با ريسك بازي كرديم و همين موضوع باعث شد كه استقلال صاحب چند موقعيت بشود.”

وينگادا اظهار داشت: “من جادوگر نيستم و هيچ وقت به مديران پرسپوليس قول نداده‌ام كه اين تيم را به ليگ برتر آن هم در اين فصل كه 9 امتياز با تيم صدر جدول اختلاف دارد قهرمان كنم، اما قول داده‌ام كه با تمام توان براي پرسپوليس كار كنم و به آينده اميدوار باشم. ما هنوز تا پايان ليگ راه زيادي در پيش داريم و من فقط همين را مي گويم.”

سرمربي پرتغالي پرسپوليس گفت:

“اگر مي‌خواستم نفر دوم باشم هيچ وقت به پرسپوليس نمي‌آمدم. اگر مي‌خواستم در دربي از نظرات كسي ديگر استفاده كنم هيچ وقت قبول نمي‌كردم كه در اين بازي روي نيمكت بنشينم. من براي موفقيت پرسپوليس آمده‌ام و نسبت به اين موضوع افتخار مي‌كنم.”
 
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين كه از تيم اردن اخراج شده گفت: “هيچ وقت در مورد گذشته صحبت نكنيد. هيچ وقت كارنامه من را با تيم اردن قياس نكنيد. اگر مي‌خواهيد در مورد گذشته و كارنامه من صحبت كنيد چرا راجع ‌به تيم ملي عربستان و الزمالك مصر و پورتو پرتغال صحبت نمي‌كنيد. من كارنامه كوچكي ندارم و براي همين است كه مديران پرسپوليس به من اعتماد كردند.”

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: “هر مربي اشتباه مي‌كند هر بازيكني اشتباه مي‌كند و به طور كلي مي‌توان گفت هر انساني مي‌تواند اشتباه كند. داور هم يك انسان است و بايد به او حق اشتباه كردن بدهيم. در شروع بازي داور سعي كرد با چند اخطار شرايط را كنترل كند و فكر مي‌كنم به جز چند دقيقه به طور كلي توانست بازي را در اختيار داشته باشد.”

سرمربي پرسپوليس با اشاره به حركتي كه رحمان رضايي بعد از تعويض انجام داد گفت: “رحمان رضايي كار خاصي انجام نداد. به نظر من او هيچ وقت كار زشتي نكرد. خيلي محترمانه به سمت رختكن رفت كمي استراحت كرد و بعد از چند دقيقه دوباره به نيمكت برگشت.”

وينگادا خاطرنشان كرد: “وقتي تيم من وارد زمين شد فقط به برد فكر مي‌كرد. اصولاً هر مربي در فوتبال دوست دارد پيروز شود و من براي اينكه در اولين بازي پيروز شوم احتياج به اطلاعاتي داشتم كه افشين پيرواني و گروهش اين اطلاعات را در اختيار من گذاشتند.”
وينگادا استقلال را تيم خوبي دانست و گفت: “استقلال امروز به خوبي نشان داد كه چرا تا اين لحظه در صدر جدول قرار گرفته است. آنها تيم خوبي هستند و بازي خوبي هم انجام مي‌دهند به طور كلي من يكي از دشوارترين بازي‌هايم را در يك هفته پس از ورودم به ايران انجام دادم.”

سرمربي پرسپوليس در پايان راجع به دستيارانش عنوان كرد:‌ “فكر كردم پرسپوليس از لحاظ بدني مشكل دارد و به همين دليل يك مربي بدنساز با خودم به ايران آوردم. نعيم سعداوي، افشين پيرواني و احمدرضا عابدزاده از بزرگان فوتبال ايران هستند و تا اين لحظه در پرسپوليس كارهاي خوبي انجام داده‌اند سبك كار من به شكلي است كه اجازه مي‌دهد همه در كنار هم كار كنيم بدون اينكه با هم مشكلي داشته باشيم به همين دليل من به دستياران ايراني‌ام در پرسپوليس احترام مي گذارم و با آنها يك پرسپوليس قدرتمند را درست مي‌كنم.”

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)