جمعه 27دی(18:11)

مرجع خبری پرسپولیس: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از برتری سخت این تیم مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: 10 نفره شدن پرسپولیس تمام برنامه های من را بهم ریخت.
به گزارش اختصاصی مرجع خبری، افشین پیروانی افزود: با توجه به 10 نفره شدن تیم در تمام طول نیمه دوم برنامه های هجومی ما بهم ریخت و مجبور به تجمع در نیمه زمین خودی و دل بستن به ضد حملات شدیم.
پیروانی با اشاره به جنگندگی بازیکنان این تیم در نیمه دوم افزود: در این بازی بازیکنان پرسپولیس به من درس تعصب و جنگندگی برای تیم دادند و تنها با تلاش آنها در نیمه ی دوم توانستیم نتیجه برتری خود را تا پایان مسابقه حفظ کنیم.
وی در خصوص تعویض های هجومی پرسپولیس علی رغم 10 نفره شدن تیمش و به بازی آورن بادامکی و نیکبخت گفت: این یک اصل نانوشته در فوتبال است که بهترین دفاع حمله است. ما اگر می خواستیم به دفاع صرف بپردازیم بسیار خطرناک بود و مطمئنا گل تساوی را دریافت می کردیم. درعین حال با عقب آمدن تیم و حضور این بازیکنان در پیشانی تیم توانستیم موقعیت هایی را هم روی ضدحملات ایجاد کنیم که به گل نرسید.

وی در خصوص غلبه بر حواشی بی پایان اطراف تیم در طول هفته ی گذشته گفت: تنها چیزی که در هفته ی گذشته من را آزار داد تنهایی بود. و متاسفانه در این هفته شاهد حمایت پیشکسوتان پرسپولیس نبودیم. ما در این شرایط سخت به تلاش خود ادامه دادیم و همیشه خواستار حمایت بزرگان پرسپولیس هستیم.
به گزارش مرجع خبری پیروانی در خصوص صحبتهای فراوان در خصوص آمدن یک مربی خارجی به جای وی نیز گفت: من در پایان مسابقه ذوب آهن در یک عمل انجام شده قرار گرفتم و تصمیم گیرنده در خصوص مربی من نیستم، اما با توجه به شرایط تیم در خصوص آوردن مربی خارجی نظر دادم. شکست برای همه ی مربیان بزرگ هم وجود دارد و شایسته نبود پس از دو شکست من را به این صورت مورد حمله قرار دهند. شاید برخی به جوانی من ایراد بگیرند اما در بسیاری از موارد نیز شاهد بوده ایم مربیان جوان کارهای بزرگی انجام داده اند.
پیروانی در پایان گفت: من به تمام بازیکنانم افتخار می کنم و از آنان کمال تشکر را دارم که با وجود فشار هفته های اخیر این پیروزی شیرین را رقم زدند.

انتهای گزارش اختصاصی- حسن مهدوی/امانت داری-استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)