خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس آخرین جلسه تمرینی خود قبل از دیدار با راه آهن را عصر امروز در زمین چمن مجموعه ورزشی خیریه عمل برگزار کرد.

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16:30 امروز به مدت یک ساعت در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد.

 

تمرین امروز پرسپولیس با صحبت های ژوزه سرمربی تیم آغاز شد، سپس بازیکنان آرام دور زمین دویدند و در یک نقطه از زمین حرکات کششی انجام دادند، سپس بازیکنان پرسپولیس آقا وسط بازی کردند.

 

در این تمرین بازیکنان ابتدا بدن‌های خود را گرم کردند و به آقاوسط، فوتبال در دروازه هندبالی با یک ضرب پرداختند.

 

*ناجی، مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس تمرینات ویژه‌ای را برای دروازه‌بان‌های پرسپولیس در نظر گرفته بود. وی ناگهان در اواسط تمرین از ناحیه شکم احساس درد کرد به همین دلیل سریعا ‌توسط پزشک تیم برای درمان راهی درمانگاه شد.

 

 در ادامه تمرینات ضربات ایستگاهی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

 

*قرمزپوشان در حاشیه تمرین امروز پیگیر نتایج بازی‌های همزمان لیگ برتر با تمرینات بودند. به طوری‌که از داخل رختکن خبر نتایج بازی‌ها و مخصوصاً نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی به پرسپولیسی‌ها رسید. برخی‌ها پس از پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال تعجب کردند و برخی بازیکنان نیز خوشحال بودند.

 

*امیر عابدزاده به دلیل سرماخوردگی زودتر از سایرین محل تمرین را ترک کرد.

 

*تعدادی از عوامل تیم نیز دچار سرماخوردگی شده بودند که با دستور پزشک تیم این افراد سریعاً از کنار تیم به بیرون ورزشگاه هدایت شدند.

 

*نکته جالب تمرین امروز که پشت درهای بسته بود این بود که تعداد اندکی از هواداران که گفته می شد در بین آنها راه‌آهنی‌ها هستند از پل عابر پیاده همجوار ورزشگاه خیریه عمل تمرین پرسپولیسی‌ها را زیر نظر گرفتند. رفتار این دسته از هواداران تعجب مانوئل ژوزه، سرمربی پرسپولیس را به همراه داشت.

 

*یکی از دستیاران ژوزه تمرینات ویژه‌ای را برای مدافعان وسط پرسپولیس در نظر گرفته بود به طوری‌که با سانترهای بلند از مدافعان می‌خواست قبل از خوردن توپ به زمین آنها را دفع کند.

 قبل از شروع تمرین لیدرها با سعید شیرینی سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص مشکلات خود صحبت کردند، پيش از آغاز تمرین سامان آقازمانی و مانوئل ژوزه دقایقی باهم پاسکاری کردند.

 

گفتنی است، پرسپولیسی‌ها پس از تمرین امروز راهی هتل المپیک شدند تا خود را برای بازی فردا مقابل راه‌آهن آماده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)