انصاري‌فردبا دانش كرانيكار و توانايي بازيكنان قهرمان مي‌شويم  / مشكل كريمي، باقري و خليلي فردا حل مي‌شود

مرجع خبری پرسپولیس : عباس انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه پرسپوليس تهران پس از امضاي قرارداد با زلاتكو كرانيكار سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس در گفت‌وگوئی اظهار كرد: قرارداد همكاري با كرانيكار هفته‌ي گذشته بسته شده بود و امروز نهايي شد. وي فردا پس از جلسه با كميته فني و اعضاي كادرفني به طور رسمي در تمرينات تيم حضور پيدا خواهد كرد و كارش را شروع مي‌كند.

وي در خصوص نشست امروز با كرانيكار گفت: كرانيكار خواسته زيادي از ما نداشت و تنها بر همكاري باشگاه تاكيد مي‌كرد تا بتواند در شرايط روحي و فكري مطلوبي به كارش ادامه دهد.

انصاري‌فرد در پاسخ به اين سوال كه آيا پرسپوليس در فاصله دو هفته به آغاز رقابت‌هاي ليگ برتر از تعلل در انتخاب سرمربي صدمه نمي‌بيند، گفت: ما برنامه‌هاي مقدماتي از جمله بدنسازي و اصول پايه‌اي تمرينات را با حضور عبدي كه مربي بادانشي است و از عهده اين كار نيز برمي‌آيد و با كمك احمدرضا عابدزاده انجام داديم و تيم از نظر بدني شرايط خوبي دارد. كرانيكار نيز در مدت زمان باقي مانده تا شروع مسابقات بر روي كارهاي تاكتيكي و سيستم بازي تيم كار خواهد كرد تا تيم به شرايط مسابقه برسد. او در اين جلسه بر اين موضوع تاكيد كرد و اميدوار است كه مشكلي براي تيم به وجود نيايد. من هم مطمئن هستم كه با دانش كرانيكار، توان بازيكنان و شرايط تيم، وضعيت خوبي را در ليگ نهم داشته باشيم.

انصاري‌فرد با بيان اين كه كرانيكار از شرايط، سابقه و جايگاه پرسپوليس در فوتبال ايران باخبر بود، گفت: او پيش از پيوستن به پرسپوليس با مربياني كه پيش از اين در ايران كار كرده بودند مشورت كرده بود و مواردي را كه من مي‌خواستم در جلسه توضيح بدهم، مي‌دانست و از تمام شرايط آگاهي داشت.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با تاكيد بر اينكه هدف ما با كرانيكار رسيدن به عنوان قهرماني ليگ نهم است،‌گفت: كرانيكار نيز به ما قول قهرماني داد و تاكيد كرد كه اصلا براي قهرماني آمده است. او گفت هميشه به دنبال قهرماني است و همواره به بازي تهاجمي اعتقاد دارد.

انصاري‌فرد با بيان اين كه يك آناليزور كروات به جمع كادرفني تيم فوتبال پرسپوليس اضافه خواهد شد، گفت:‌ كرانيكار قصد دارد يك آناليزور را به عنوان كمك فكري به كادر فني تيم اضافه كند و ساير اعضاي كادر فني فعلي نيز بدون تغيير به كار خود ادامه خواهند داد.

وي در خصوص وضعيت علي كريمي گفت: او قرار بود ديروز در باشگاه پرسپوليس حاضر شده و گفتگوهاي نهايي را براي عقد قرارداد با من انجام دهد اما او در اين نشست شركت نكرد. اميدوارم فردا در باشگاه حضور پيدا كند و با توجه به كمبود وقت قرارداد به امضا برسد.

انصاري‌فرد همچنين در خصوص حضور كريم باقري و محسن خليلي در تمرينات تيم از روز شنبه گفت: انشاءالله فردا وضعيت خليلي و باقري با حضورشان در باشگاه مشخص خواهد شد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در پايان خطاب به هواداران گفت: نگران نباشيد، برخلاف جوسازي‌هايي كه صورت گرفته است تيم آماده و متحد است كه حضور موفقي در رقابت‌هاي ليگ داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)