پرسپولیس نیوز : رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به اینکه در نخستین نشست اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه بر ایجاد وفاق و همدلی تاکید شد، گفت: 

همه اعضای هیات مدیره حمایت از مدیرعامل و کادرفنی را مبنای کار قرار خواهند داد. ضمن اینکه تاکید شد همه اعضا در وظایف خود مستقر شده و دخالتی در وظایف دیگران نداشته باشند.

محمدصادق اکبری در خصوص انتخاب شدنش به عنوان عضو و رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق گفت: بنده به عنوان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در خدمت مردم بوده‌ام و براساس تصمیم مجمع باشگاه پرسپولیس برای ترمیم اعضای هیات مدیره، دستور دادند در این سمت انجام وظیفه کنم و امیدوارم با دعای خیر مردم بتوانیم قدمی برای پرسپولیس برداریم.

وی در مورد اینکه آیا عضو جدیدی به هیات مدیره اضافه می‌شود، تاکید کرد: تصمیم‌گیری در مورد اعضای هیات مدیره را مجمع باشگاه انجام می‌دهند که متشکل از وزیر اقتصاد به عنوان رئیس مجمع، معاونت نظارت راهبردی، وزیر دادگستری و وزیر ورزش و جوانان هستند. اساسا هیات مدیره باید کار سیاستگذاری و حمایت را انجام دهد و سعی می‌شود در این ساختار مستقر شود. اگر مجمع ضرورتی را تشخیص دهد، بالاخره انجام می‌دهد اما فکر می‌کنم ترکیب خوبی شکل گرفته است.

رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس در مورد تنش‌های ایجاد شده در باشگاه و دیدار با کادرفنی و بازیکنان برای رسیدن تیم به آرامش اظهار داشت: در نشست چهارشنبه عمده تاکید اعضای هیات مدیره ایجاد وفاق و همدلی بود و بر اساس زحمات محمد رویانیان، همه اعضا حمایت از مدیرعامل و کادرفنی را مبنای کار قرار دهند. همه در وظایف خود مستقر شده و دخالتی در وظایف دیگران نداشته باشند.

وی که به صورت تلفنی با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، افزود: امروز پرسپولیس علاوه بر سرمایه عظیمی که به واسطه تماشاگران پر شور خود دارد، پیشکسوتانی ارزشمند را در اختیار دارد. همچنین با توجه به داشتن کادرفنی خوب که با حضور دایی اسطوره فوتبال ایران هدایت می‌شود و مدیرعاملی که با تمام توان سعی می‌کند شرایط را مهیا کند، فضای خوبی در این باشگاه ایجاد شده است. پس همه باید کمک کنیم تیم پرسپولیس در شان هواداران تیم خوبی باشد.

اکبری صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: احساس من این است اگر همه ما این حمایت را با جدیت ادامه داده و فضای همدلی بوجود آید، کمک ارزشمندی به باشگاه پرسپولیس می‌شود. همچنین با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی نیاز است پرسپولیس قوی داشته باشیم زیرا همیشه تاریخ نشان داده است، پرسپولیس و استقلال قوی به تیم ملی کمک می‌‎کنند.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: گزارش را در مورد مشکلات مالی محمد رویانیان به هیات مدیره ارائه کردند و پیش‌بینی‌های خوبی برای بحث‌های اقتصادی صورت گرفته است. آن بخش که در حوزه حمایت‌های دولت و با تکیه بر اینکه پرسپولیس شرکت دولتی است، همانند گذشته دنبال می‌‎شود. ما هم از وزیر ورزش و جوانان که در این مدت حمایت خوبی کرده و کمک کردند، قول گرفتیم کمک بیشتری کنند. ما هم باید به سمت بخش‌هایی که رویانیان در بحث درآمدزایی طراحی کردند، پیش رفته و زمینه تحقق آنها را فراهم کنیم که با تمام وجود اعضای هیات مدیره متفق‌القول در این مسیر تلاش می‌کنند.

رئیس جدید هیات مدیره پرسپولیس در مورد اینکه آیا حمید سجادی هم در هیات مدیره باشگاه حضور دارد، گفت: حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان هستند اما عضو هیات مدیره نیستند اما در استقرار و حمایت‌ از تلاش‌های هیات مدیره نقش مهم و موثری دارند که امیدواریم همانند گذشته این حمایت‌ها تداوم داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)