پرسپولیس نیوز : مدافع تیم ملی گفت: سرمربی کره می‌خواهد تمرکز و آرامش ما را به هم بزند ولی به این موضوع توجه نمی‌کنیم و جواب او را در زمین می‌دهیم.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در حالی مقابل کره جنوبی قرار خواهد گرفت که اظهارات سرمربی کره و البته حرف های کارلوس کی‌روش حساسیت این مسابقه را بیشتر کرده است.

در این میان بازیکنان تیم ملی هم نسبت به صحبت‌های سرمربی کره واکنش نشان داده‌اند و سیدجلال حسینی هم این موضوع را جنگ روانی می‌ داند. حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد دیدار با کره جنوبی، حرف‌های سرمربی حریف و مسائل دیگر صحبت‌های زیر را انجام داد.

* نظرت در مورد حرف‌های سرمربی کره چیست؟

حرف‌های او برای ما اصلا مهم نیست. «چوی» می‌خواهد تمرکز و آرامش ما را به هم بزند ولی ما به این موضوع توجه نمی‌کنیم. در آخرین بازی نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد و هدفی جز صعود به جام جهانی نداریم. جواب سرمربی کره را در زمین می‌دهیم. فکر می‌کنم کی‌روش هم خیلی خوب جواب حرف‌های سرمربی کره را داد.

* شرایط روحی تیم ملی با به دست آوردن دو برد پیاپی به کلی تغییر کرده است…

خدا را شکر همین‌طور است. باید از حمایت رسانه‌ها و مردم تشکر کنیم چون آنها واقعا به تیم ملی روحیه داده‌اند. موفقیت در این دو بازی ثابت کرد که هر وقت تیم ملی مورد حمایت قرار می‌گیرد می‌تواند نتایج خوبی بگیرد. امیدوارم در بازی با کره هم دل هواداران فوتبال را شاد کنیم.

برای ما چیزی تمام نشده و صعود ایران به جام جهانی هنوز قطعی نیست. برد مقابل قطر و لبنان را فراموش کرده‌ایم و می‌دانیم بازی با کره چقدر اهمیت دارد. باید تحت هر شرایطی برای برد به زمین برویم نه این که دنبال مساوی باشیم.

* کره جنوبی را چطور تیمی می‌بینی؟

آنها تیم خوبی دارند و در مجموع از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند. با این حال ما باید تحت هر شرایطی در آنجا امتیاز بگیریم.

* فکر می‌کنی در کره جشن صعود بگیریم؟‍

تمام تلاشمان را می‌کنیم تا این اتفاق بیفتد.

* فصل آینده در پرسپولیس می‌مانی؟

من هنوز تصمیمی نگرفته‌ام.

* ولی رویانیان گفته با تو به توافقات ابتدایی رسیده است؟

اجازه بدهید بازی با کره تمام شود، بعدا در مورد وضعیتم صحبت خواهم کرد.

* در ایران می‌مانی یا به تیم‌های قطری می‌روی؟

در ایران می‌مانم و قصدی برای حضور در تیم‌های عربی ندارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)