پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دایی برای من عزیز است و به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد مشکلاتم با او صحبت کنم، مدیریت باشگاه باید مشکل مالی‌ام را حل کند.

محمدرضا خلعتبری در واکنش به عدم حضورش در تمرینات پرسپولیس با وجود قول قبلی اظهار داشت: همانطور که چندین بار اعلام کردم من برای حضور در تمرینات پرسپولیس هیچ مشکلی ندارم. فقط بحث مشکلات مالی‌ام از پارسال مانده که می‌خواهم این موضوع اول فصل حل شود و همه چیز مثل فصل گذشته نباشد. من یک جلسه با رحیمی داشتم و روزهای گذشته تلفنی با او صحبت کردم. از رحیمی خواهش کردم مشکلات مالی من را حل کند اما ایشان به من می‌گوید فعلا در باشگاه پرسپولیس هیچ پولی نیست که به من بدهد. خودتان هم می‌دانید که من چه مشکلاتی را داشتم و با آن دست و پنجه نرم کردم. نمی‌دانم باید چه حرفی بزنم چون پول من از پارسال مانده و باید بالاخره کسی باشد که پاسخگوی این مسئله باشد.

خلعتبری گفت: به رحیمی گفتم اگر به تمرینات پرسپولیس آمدم اما مصدوم شدم، چه کسی می‌خواهد جواب من را بدهد. بالاخره من برای باشگاه پرسپولیس بازی می‌‌کنم و باید مطالباتم را دریافت کنم. این حق طبیعی من است، حتی از رحیمی پرسیدم که بحث قرارداد ما شفاف و روشن شود اما ایشان گفت فعلا پولی نیست.

مهاجم تأکید کرد: فقط به من می‌گویند پول نداریم من هم نمی‌خواهم خدای ناکرده مقابل باشگاهی قرار بگیرم که قلبا دوستش دارم اما می‌خواهم در فصل جاری در تیمی بازی کنم که به فکر این مسائل نباشم. آقای رحیمی شما پول ندارید و من هم نمی‌گویم چرا ندارید اما من هم مشکل مالی دارم. خدا می‌داند تا دل‌تان بخواهد چک دارم و در به در دنبال پول هستم تا بتوانم این چک‌ها را پاس کنم. این درست است که من در تمرینات شرکت کنم اما حواسم به پاس کردن چک باشد؟

وی در پاسخ به این سوال که شما چه خواسته‌هایی از رحیمی دارید، گفت:‌ من به رحیمی حرف بدی نزده‌ام به او گفتم اگر پول ندارید اشکالی ندارد 250 هزار دلار پول عجمان را خودم می‌دهم اما شما قرارداد امسال من را فسخ کنید و از مانده پول پارسالم فقط نصف آن را پرداخت کنید. این حرف بدی بود؟ الان نگویید که شاید تیم‌های دیگر زیر پای من نشسته‌اند این حرف‌ها را می‌زنم من پرسپولیس را قلبا دوست دارم و با این تیم یک سال دیگر در صورت توافق قرارداد دارم. کجا بهتر از پرسپولیس می‌توانم پیدا کنم اما بالاخره باشگاه هم به فکر ما بازیکنان باید باشد.

مهاجم قرمزپوشان خاطرنشان کرد: جواب رحیمی به من این بود که ما به شما احتیاج داریم و به هیچ عنوان به شما رضایتنامه نمی‌دهیم. باید در پرسپولیس ماندگار شوید. حالا شما که این حرف را می‌زنید من قبول دارم کجا باید بهتر از پرسپولیس بروم، من از خدایم است که بتوانم امسال در پرسپولیس خودم را به تیم ثابت کنم اما مشکل مالی دارم و فقط به من می‌گویند پول نداریم. من نه زیاد می‌خواهم نه کم. فقط به رحیمی گفتم شما حداقل پول پارسال من را پرداخت کنید من بر سر تمرینات حاضر می‌شوم و به من قول بدهید که دو ماه دیگر بقیه پول من را پرداخت کنید اما او جوابی نداد. به نظر شما من باید چکار کنم من که دوست دارم هر چه سریعتر به تمرینات بروم و شش دانگ حواسم به تمرینات باشد.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع را با دایی مطرح کردید یا خیر، گفت: من با دایی حدود 4 روز پیش حرف زده‌‌ام اما با او این حرفها را ندارم. بحث علی دایی و پرسپولیس برای من جدا است. من دایی را قلبا دوست دارم و این در حد یک حرف نیست. دایی برای من ارزشی بالاتر از این حرف‌ها دارد و روی حرف او حرفی نمی‌زنم اینقدر ایشان برای من عزیز است که به خودم اجازه نمی‌دهم که درباره مشکلات و پول با او حرف بزنم ولی مدیریت باشگاه باید به فکر من باشد چون این مسئله مدیریتی است.

خلعتبری تصریح کرد: اگر بخواهم همینطور به تمرینات بروم همان ماجرای پارسال پیش می‌آید. دوباره تمرکزمان را از دست می‌دهیم. دایی چه گناهی دارد؟ او پارسال به جای مسائل فنی به خاطر روح و روان بازیکنان دنبال پول، لباس بچه‌ها، هتل و اتوبوس بود. به نظر من سرمربی تیم فقط باید به مسائل فنی فکر کند به خاطر همین نمی‌‌خواهم با دایی در این باره صحبت کنم تا خدای ناکرده تمرکزش از بین نرود.

این بازیکن قرمزپوش که از حضور در جام‌جهانی بازماند، گفت: از خدایم است که همین امروز در اردبیل به تمرینات پرسپولیس بروم و کارم را شروع کنم. از خدایم است که باشگاه پرسپولیس بگوید پول نداریم اما با این شرایط دو ماه دیگر به تو پول می‌دهیم و تکلیف من را روشن کنند. بالاخره مسئله پرسپولیس و عجمان نیز موضوع کوچکی نیست که ما آن را دست کم بگیریم. من هشت ماه از پرسپولیس فقط صد میلیون تومان گرفتم و اکثر پولم را بابت اجاره‌خانه‌ام داده‌ام آن هم به خاطر قول مسئولان قبلی. از دربی تا الان نمی‌دانم چه مدت گذشته اما یک ریال نگرفتم و خدا می‌داند همه خورد و خوراکم و مشکلات مسکنم از جیبم حل می‌شود. باز هم می‌گویم هیچ جایی بهتر از پرسپولیس و شاگردی دایی برای من عزیزتر نیست.

خلعتبری در مورد بازی ملی تیم ملی کشورمان مقابل آرژانتین نیز، گفت: همه دیدند بچه‌ها بسیار خوب و منطقی بازی کردند و باید به همه آنها تبریک بگویم. شما دنبال بحث حضور من یا نبودنم نباشید. واقعا حیف شد که به آرژانتین باختیم. خیلی خوب و فوق العاده مقابل بزرگترین تیم جهان بازی کردیم ارزش این بازی بالاتر از این حرف‌هاست و واقعا من از همه بچه‌ها مثل مردم ایران سپاسگزارم.

محمدرضا خلعتبری تصریح کرد: اگر الان در تیم ملی نیستم نظر کی‌روش است اما الان برای من نام ایران مهم‌تر از خلعتبری است. بازیکنان 90 دقیقه مقابل آرژانتین جنگیدند و متأسفانه دقیقه 90 آن اتفاق تلخ افتاد. من کارشناس داوری نیستم اما پنالتی صددرصدی روی دژاگه را نگرفتند. صد درصد پای دژاگه را مدافع حریف زد اما در کل بدشانس بودیم. ضربه سر دژاگه یا قوچان‌نژاد و این همه فرصت متأسفانه به گل تبدیل نشد. کاسیاس بهترین دروازه‌بان جهان روی یک ضربه سر آن طور تسلیم شد اما ضربه سر به مراتب بهتر دژاگه به گل تبدیل نشد ولی به همه بچه‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم که در بازی بعدی هم موفق باشند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)