پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس مدعی شد که اسپانسر این باشگاه کمتر از تعهد خود به باشگاه پرسپولیس پول داده است.

مهدی خواجه‌وند در مورد جمع‌آوری بنرهای اسپانسر باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه درفشی‌فر گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما و تأکید وزیر ورزش و خادم حفط اسپانسر بوده و هست. ما در این مدت جلسات خوبی را با اسپانسر برگزار کردیم اما با توجه به شرایط به وجود آمده امکان تداوم همکاری با اسپانسر وجود ندارد. لذا با اعلام قطع همکاری با اسپانسر، هیئت مدیره جهت کسب درآمد و اداره امور باشگاه تصمیم مناسبی اتخاذ خواهد کرد.

وی ادامه داد: سیاست وزارت ورزش و جوانان حفظ و تعامل با اسپانسر بود و اینکه حامیان مالی بتوانند به بهترین شکل به فعالیت خود در کسب درآمد ادامه بدهند اما با توجه به شرایط و مسائلی که مطرح شده است، امکان ادامه همکاری وجود ندارد و راهکارهای مناسب به عنوان جایگزین در نظر گرفته خواهد شد.

 

 مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص انحلال معاونت اقتصادی باشگاه پرسپولیس و قطع همکاری این باشگاه با اسپانسرش گفت: بحث حذف معاونت اقتصادی که درون چارت باشگاهی ما قرار دارد یک مسئله درون‌باشگاهی است اما ما اسپانسر تعامل زیادی داشتیم حتی خادم هم تاکید داشت که با آنها تعاملی کار کنیم و همه سعی و تلاش‌مان را در این راه انجام دادیم. اما موقعی این همکاری می‌توانست تداوم داشته باشد که قدم‌های خوبی از سوی اسپانسر برداشته شود اما آنها مدتی بود که به تعهدات‌شان عمل نمی‌کردند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: یکی از بحث‌های مهم در قرارداد ما و اسپانسر مسئله پرداخت پول توسط اسپانسر است که چند وقتی است این اتفاق رخ نداده است. در قرارداد ما حدوحدود طرفین کاملاً مشخص و مسئولیت‌ها و ضمانت‌ها هم قید شده است.

خواجه‌وند در واکنش به ادعای یکی از مدیران بهنام پیشروی کیش مبنی بر اینکه اسپانسر پنج برابر بیشتر از تعهد به باشگاه پول داده است، خاطرنشان کرد: چنین چیزی صحت ندارد و اتفاقاً اسپانسر کمتر از تعهد خود به باشگاه پول داده است. اسپانسر نزدیک به 10 میلیارد تومان پول به باشگاه تزریق کرده اما از یک تاریخ مشخصی دیگر پولی از طرف اسپانسر به باشگاه داده نشده است.

 

 وی در پاسخ به این سؤال که قطع همکاری با اسپانسر تصمیم شخصی بوده یا هیأت مدیره در این باره تصمیم گرفته است،‌ادامه داد:‌این تصمیم درون باشگاهی است و گرفتن این تصمیم هم تعریف‌های خودش را دارد که نمی‌توانم بیش از این توضیح دهم!

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است حمیدرضا سیاسی اسپانسر خود را به این باشگاه بیاورد، گفت: سیاسی کمک‌های خوبی به باشگاه کرده و از زمانی که اسپانسر به باشگاه پول نداد در چند نوبت پرداخت‌هایی داشته است اما واقعاً خبر ندارم که این اتفاق رخ خواهد داد یا خیر.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)