پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می‌گوید دنیای فوتبال باید عوض شود.

محمد رویانیان در حاشیه مراسمی که در حاشیه تمرین پرسپولیس برگزار شد اظهار کرد:‌فوتبال باید عوض شود و دنیای فوتبال باید درست شود. باید مسائل عاطفی، ‌معنوی و امور خیریه را به فوتبال وارد کنیم. همه باشگاه‌ها به این مباحث ورود کنند. خودشان را به زندگی مردم نزدیک کنند و به زندگی اقشار نیازمند بروند. در باشگاه را به روی این افراد باز کنند. این یعنی یک فوتبال ارزشی و اخلاقی.

وی ادامه داد: ما با کمک بزرگان پرسپولیس موسسه خیریه نیکان سرخپوش را راه‌اندازی کردیم. ان‌شاءالله فعالیت‌های خوبی داشته باشد. همین جا از کفاشیان تقاضا می‌کنم که حق ما را که حضور تیم فوتسال در لیگ برتر است محفوظ نگه دارد. ما می‌خواستیم تیم فوتسال‌مان را بفروشیم اما آن را به سازمان بهزیستی هدیه دادیم. قرار است با مراکز بهزیستی هم طبق یک فرمول همکاری داشته باشیم. در مجموع فوتبال ما با این مسائل خیلی زیبا‌تر است.

 

تیم فوتسال پرسپولیس با تصمیمی که از قبل گرفته شد به سازمان بهزیستی اهدا شد تا بتواند زیرمجموعه این سازمان کار خود را شروع کند. امیدواریم که این تیم بتواند خواسته‌های سازمان بهزیستی را برآورده کند.

وی افزود:‌ به نظرم فوتبال باید دنیایش جدید و عوض شود. باید بیشتر به دنبال ایجاد مراسم عاطفی در فوتبال که ضرورت دارد، باشیم. ستاره‌های ما خوشبختانه در کارهای خیر دست دارند و حالا باشگاه‌ها هم باید ورود پیدا کنند.

وی افزود: ما باید در زندگی همه برویم و این بی‌سرپرستان را در کاری فرهنگی و ارزشی در آغوش بگیریم. ما این توفیق را در سایه بزرگ‌ترها در پیش گرفتیم و مؤسسه‌ نیکان پرسپولیس را راه‌اندازی کردیم.

رویانیان خاطرنشان کرد: من با کفاشیان صحبت کردم و خواهش می‌کنم حق ما را محفوظ بداند و امتیاز ما را به سازمان بهزیستی بدهد تا به لیگ برتر برود. من این تیم را منحل نکردم. به ما گفتند امسال در مسابقات شرکت نکنید اما سال آینده در مسابقات باشید. من از کفاشیان می‌خواهم که این اتفاق بیافتد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره در پیش بودن فینال جام حذفی هم گفت: بازیکنان ما آمادگی خیلی خوبی دارند. این فرصتی برای پرسپولیس است که یک بار دیگر خود را نشان دهد. بازیکنان باید از نام بلندآوازه پرسپولیس یک بار دیگر دفاع کنند. حق این تیم و حق مهدوی‌کیا و 30 میلیون هوادار این است که قهرمان جام حذفی شویم. هیچ مشکلی در تیم نداریم، نه روحی، نه مالی. به خاطر مهدوی‌کیا بازیکنان باید تلاش زیادی کنند. کریمی هم خودش یک یل است. در همه پست‌ها بهترین‌ها را داریم. انگیزه بازیکنان پرسپولیس برای قهرمانی خیلی زیاد است.

وی در پاسخ به این سوال که پاداش هم برای قهرمانی در نظر گرفته‌اید یا خیر گفت: مطمئنا پاداش در نظر گرفته‌ایم اما رقم آن را اعلام نمی‌کنیم چرا که هر چقدر بگوییم سپاهان بیشتر از آن به بازیکنانش می‌دهد.
در این لحظه خبرنگاری از رویانیان پرسید یعنی پاداش‌تان میلیاردی است که وی پاسخ داد: مگر ما عابدینی هستیم که از این پول‌ها داشته باشیم.

 مگر من پولدارم که بخواهم دلار یا پاداش بیشتر بدهم؟ من سعی می‌کنم کاری کنم که پرسپولیس بزرگ بماند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم. باز هم می‌گویم خوشبختانه هیچ مشکلی در پرسپولیس نداریم و با قدرت صد درصد به مصاف سپاهان می‌رویم.

رویانیان خاطرنشان کرد: من مخلص برنامه پارازیت و بالاتر از خطر هستم و با همه رسانه‌ها رابطه خوبی دارم، آقای هاشمی شاید استقلالی باشد اما امروز از سوی بهزیستی به تمرین پرسپولیس آمد، برای ما مهم‌تر از همه چیز تعامل با بهزیستی بود که به این هدف رسیدیم.

وی درباره آینده کاری خود در باشگاه پرسپولیس هم گفت: من هیچ چیز ندارم و یک کارگر هستم. تا زمانی که می‌توانم به پرسپولیس کمک می‌کنم. چه بسا بهتر باشد که یک مدیر دیگر به جای من به پرسپولیس بیاید. من اگر بخواهم می‌توانم به پرسپولیس بیایم و قدرت این را دارم. مگر اینکه تکل از پشت به من بزنند.

وی خاطرنشان کرد: من خودم هیچ چیز در فوتبال نیستم، چه بسا که بهتر است ما برویم تا کس دیگری بیاید اما هیچکس نگران نباشد، قدرت ندارم اما اگر بخواهم در پرسپولیس می‌مانم مگر اینکه از پشت من را تکل کنند که مطمئن باشید خودشان اخراج می‌شوند. ما هیچی در فینال کم نداریم. ما در بازی فینال کریمی و نوری راداریم که برای خود یلی هستند. بهترین دفاع،‌ هافبک، مهاجمان و دروازه‌بان را داریم و باید قهرمان شویم.

 

وی افزود:‌ نام پرسپولیس پرآوازه است و به نظرم انگیزه قهرمانی در بازیکنان ما خیلی زیاد شده، آنها تشنه قهرمانی هستند. ما 11 تیم در همه زمینه‌ها غیر از فوتبال داریم. من خودم خبر ندارم که الآن در همه جا چه خبر است. ما همیشه پول نداریم. یک آدم‌هایی همیشه پول دارند اما ما جزو سربازهای بی‌پول هستیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود تیم قایقرانی شما با مشکلات مالی مواجه است گفت: خیلی متشکرم از انتقادهای شما. ما 11 تیم غیر فوتبال داریم که در آن‌ها فعالیم مثل کشتی. خودم خبر ندارم. باید این موضوع را پیگیری کنم. ما همیشه پول نداریم. آدم‌هایی هستند که همیشه پول دارند اما فقیرند و آدم‌هایی هم هستند ثروت دارند ولی پول ندارند. ما هم جزو سرمایه‌داران بی‌پولیم.

رویانیان همچنین درباره بحث تبانی در لیگ یک گفت: من اعتقادی به تبانی ندارم و ردش می‌کنم ولی تبانی وجود دارد. دیشب با علیپور صحبت کردم گفتم تعارف نکن برای یک بار هم که شده برخورد کنید و تمام شود. سعی کنیم به بچه‌هایمان عدالت اخلاق، انصاف و صداقت یاد دهیم تا آن‌ها با صداقت رشد کنند. بزنید تمام شود و برود، امیدوارم بزنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)