پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هزینه‌های زیادی در مورد پرونده قهرمانی دادیم و به نظرم ایشان باید بیشتر محروم می‌شد.

محمد رویانیان  ابتدا در خصوص شهرآورد هفتاد و هشتم گفت: تیم ما کاملاً آماده برگزاری یک بازی خوب و کسب سه امتیاز است. اگر ستاد منشور اخلاقی، کمیته داوران، دپارتمان داوران، سخنگوی‌های سازمان لیگ و فوتبال ایران اجازه بدهند که در زمین بازی نتیجه مشخص شود ما برنده‌ایم.

وی افزود: البته ما به آقای فتح‌الله‌زاده و استقلال احترام می‌گذاریم و خدای‌ناکرده قصد بی‌احترامی به این تیم را نداریم اما مجبوریم که این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

رویانیان درباره پرونده محسن قهرمانی و اعتراض دایی به این پرونده نیز گفت: ما هزینه‌های زیادی بابت این پرونده دادیم، پس چطور باید‌ آنها جبران شود. علی‌رغم احترامی که برای همه داوران قائلم اما به نظرم قهرمانی باید بیشتر محروم می‌شد به همین دلیل از کمیته استیناف خواهش می‌کنیم تا در رسیدگی‌اش به این پرونده دقت بیشتری کند تا باعث شود فوتبال ما به راه راست هدایت شود.

رویانیان درباره پیشنهاد به بازیکنان پرسپولیس نیز گفت: راستش را بخواهید 3-4 بازیکن ما از کشورهایی مثل پرتغال، روسیه و یک کشور عربی و یکی دو جای دیگر پیشنهاد دارند اما همه چیز را به آخر فصل موکول کردم. بازیکنان من اروپایی هستند مثل بازیکنان قدیمی‌مان؛ مثل علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و خیلی دیگر که به اروپا رفتند. بازیکنان ما نگاه اروپایی دارند و به همین دلیل مطمئن باشید آنها را هرگز ساده از دست نمی‌دهیم. انشالله امسال در پرسپولیس به هدفشان برسند و مطمئن باشید بازیکنان ما جایی می‌روند که همه لذت ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)