پرسپولیس نیوز : تمرینات امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که کادر پزشکی و مربی تیم ملی در جمع قرمزپوشان حضور پیدا کردند.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 17:15 امروز پس از 3 روز استراحت در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان پرسپولیس بیشتر به کارهای هوازی پرداختند.

* فیلم بازی‌های سپاهان توسط مدیر رسانه‌ای پرسپولیس به کادر فنی داده شد.

* مهرزاد معدنچی مستقیم از فرودگاه به تمرین امروز پرسپولیس آمد.

* مهدی مهدوی‌کیا به دلیل سفر به مشهد در تمرین امروز حضور نداشت، وی قرار است از روز آینده در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

* مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی و همچنین دکتر شهاب و خانلری به همراه چشمه‌سری پزشک پرسپولیس در تمرین امروز حضور یافتند. کادر پزشکی تیم ملی برای بررسی وضعیت محرومان ملی‌پوش پرسپولیس و مخصوصا علی کریمی در تمرین امروز حضور داشت.

مارکار آقاجانیان نیز که در تمرین امروز از روی نیمکت در کنار گل‌محمدی و دستیارانش تمرین را نظاره‌گر بود، با سرمربی قرمزپوشان و کریم باقری جلسه‌ کوچکی برگزار کرد. آقاجانیان و باقری به زبان ترکی با هم صحبت کردند.

* خانلری پزشک تیم ملی در خصوص آخرین شرایط اشکان دژاگه گفت: عملی که روی پای این بازیکن انجام شده، سنگین بود و در چند روز آینده آخرین وضعیت او را جویا خواهیم شد.

* کریمی، حسینی و ماهینی اختصاصی به دلیل مصدومیت دور زمین دویدند. مجتبی حسینی در آخرین تمرین پرسپولیس از ناحیه پا دچار مصدومیت شده است. گل‌محمدی نیز همراه این 3 بازیکن دقایقی دور زمین دوید و با آنها درباره آخرین وضعیت‌شان به گفت‌وگو پرداخت.

* پولادی، مهدوی‌کیا و نوروزی در تمرین امروز غایب بودند.

* یک دروازه‌بان کم‌ سن و سال اما چاق نیز در تمرین امروز حضور داشت.

* نورمحمدی در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* رضا حقیقی در رختکن حاضر بود و به تمرین پرداخت.

* در حاشیه تمرین امروز ترابیان و بزیک هم دقایقی پا به توپ شدند.

* لیدرهای پرسپولیس نیز در کنار حدود 30 هوادار با روشن کردن فشفشه‌های قرمز خود را برای فینال جام حذفی آماده کردند.

* بعد از 25 دقیقه کریمی، ماهینی و حسینی به رختکن رفتند و سپس سریعا مارکار آقاجانیان و کادر پزشکی تیم ملی نیز برای وضعیت این 3 بازیکن به رختکن رفتند و با آنها جلسه‌ای برگزار کردند.

* بگوویچ با تاخیر در تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* پرسپولیسی‌ها پس از کارهای هوازی به فوتبال دروازه‌ کوچک و سپس دویدن‌های سرعتی زیر نظر حسینی پرداختند. امروز علی‌رغم حضور چیذری در تمرین اما بیشتر کارهای بدنی زیر نظر حسینی برگزار شد.

* در هنگام فوتبال شوت کریم باقری با برخورد به اسماعیل‌زاده دقایقی او را نقش بر زمین کرد.

* صحبت‌های باقری با انصاری‌فرد که در طول تمرین دقایق زیادی طول کشید در تمرین امروز جالب توجه بود.

* مربی و کادر پزشکی بعد از 45 دقیقه تمرین پرسپولیس را ترک کردند.

* پرسپولیسی‌ها در پایان در قالب دو تیم به فوتبال دست‌گرمی پرداختند که در این بازی شوت‌های ویران‌کننده باقری همه را شوکه کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)