پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که قرار است هزینه پرداختی به باشگاه عجمان امارات برای به خدمت گرفتن محمد رضا خلعتبری توسط یک کار آفرین "عاشق پرسپولیس" پرداخت شود.

 محمد رویانیان در حاشیه نشست معرفی محصولات جدید باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چرا از مسئولان فدراسیون فوتبال انتظار دارد برای جذب محمدرضا خلعتبری به شما کمک کنند، اظهار داشت: چرا همیشه به پرسپولیس گیر می‌دهید و نگاه نمی‌کنید این فصل تیم‌های دیگر چند بازیکن با چه مبالغی جذب کرده اند.

وی افزود: استقلال کم بازیکن گرفته است؟ یک بازیکن را به ایران برگرداندند و یک لژیونر هم خریدند. فدراسیون برای بازگشت یکی از این بازیکنان که ملی پوش است به استقلال کمک کرد. کلی هم بازیکن با قیمت‌های بالا گرفتند ولی اینقدر برایشان حاشیه نساختند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به سپاهان نگاه کنید. عقیلی را به ایران برگرداندند. چندین بازیکن در پست هافبک خریدند. جباری را جذب کردند. ضمن اینکه سال گذشته هم خلعتبری را از امارات به خدمت گرفتند ولی چرا تا پرسپولیس می‌خواهد یک نفر را جذب کند این اتفاقات می‌افتد؟

رویانیان با بیان اینکه خلعتبری فقط برای پرسپولیس نیست، گفت: او یک بازیکن ملی پوش است. یکی از اهداف بازگرداندن این بازیکن به ایران این است که او در لیگی که نام خلیج مجعول دارد بازی نکند. اگر من او را به پرسپولیس نمی‌آوردم و به تیم‌های دیگر می‌رفتند "به‌به و چَه‌چَه" می‌کردید که چقدر با قدرت این بازیکن را به ایران آوردند که در چنان لیگی بازی نکند.

وی تاکید کرد: امروز که با پول باشگاه خلعتبری را نمی‌آوریم. قرار است یک فرد کارآفرین پول رضایتنامه عجمان را بدهد. چرا نمی‌گذارید فردی که سرمایه گذار دولتی نیست و بنگاه اقتصادی دارد و می‌خواهد با پول شخصی خود هزینه خلعتبری را بدهد، کارش را بکند؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه یادآور شد: تقریبا امروز موانع موجود درباره انتقال خلعتبری به پرسپولیس حل شده است و این فرد هم هزینه‌ها را تقبل کرده است. این کارآفرین که فردی پولدار است و به عشق تیم ملی، فوتبال ایران و پرسپولیس با تعامل ویژه پذیرفته چنین کاری انجام دهد، چرا برایش حاشیه سازی می‌کنید؟

رویانیان در پاسخ به این سئوال که "شنیده می‌شود مسئولان سازمان لیگ اعلام کرده‌اند خلعتبری نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند"، گفت: هم باید کلی پول خرج کنیم و هم مهدی تاج می‌گوید کمک می‌کنیم و هم شما می‌گویید اجازه نمی‌دهند خلعتبری بازی کند. این چه مدیریتی است؟ ای پروردگار عالم چرا ما را خلق کرده‌ای؟! (با خنده)

 
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)