از بودن در کنار خانواده ام لذت می برم

مرجع خبری پرسپولیس : هافبک برزیلی سرخپوشان به تازگی از بند مصدومیت رها شده است. او که پس از بازی با سایپا و در جریان یکی از جلسات تمرینی با آسیب دیدگی نسبتا شدیدی موجه شد، مدتی از تمرین و بازی ها دور ماند اما حالا خوب تمرین می کند و کاملا آماده بازگشت به میادین است.

 

* تیاگو اوضاع و احوال چطور است؟

_ خوشبختانه الان وضعیت خوبی دارم. پس از بازی با سایپا بود که در تمرینات مصدوم شدم اما در حال حاضر وضعیتم خیلی بهتر شده است.

 

* مدتی است که تمریناتت را شروع کردی. مشکل خاصی که نداشتی؟

_ خیر طبیعتا از تمرینات سبک شروع کردم و حالا خیلی وضعیتم بهتر شده، منظورم اینست که کاملا آماده حضور در ترکیب هستم.

 

 

* فکر می کنی چه زمانی به ترکیب برگردی؟

_ در پست من که در حال حاضر مازیار به خوبی جا افتاده و نشان داده بازیکن توانمندی است. با این حال حضور مازیار باعث نمی شود انگیزه ام را از دست بدهم و همه تلاشم را می کنم تا به ترکیب بازگردم. ابتدای فصل علی دایی از من خواست در پرسپولیس بمانم و نشان داد به توانایی هایم اعتقاد دارد. برای همین می خواهم انقدر خوب کار کنم که برای بازگشت به ترکیب نظر سرمربی را جلب کنم.

 

* پس با وجود توانمندی زارع که به آن اشاره کردی، برای بازی کردن انگیزه ات را از دست نداده ای؟

_ اصلا. من آینده را خوب می بینم. هرچند حضور در ترکیب با نظر شخص آقای دایی است و تصمیم گیری اصلی با ایشان است.

 

* اوضاع پرسپولیس رضایت بخش است؟

بله، در این مدت تمرینات مثبتی داشتیم و از نظر فنی و روحی در شرایط خوبی قرار داریم. پرسپولیس امسال تیم خوبی است که نسبت به سال پیش شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. فقط باید تمام تلاشمان را انجام دهیم و به سادگی امتیازات را از دست ندهیم.

 

* بازی با پاس را چطور می بینی؟

_ فوتبال را که نمی شود پیش بینی کرد اما طبیعتا برای بازگشت به صدر جدول به دنبال 3 امتیاز هستیم. ضمن اینکه اگر می خواهیم قهرمان بشویم باید از بازی های خانگی 3 امتیاز و از بازی های خارج از خانه حداقل یک امتیاز بگیریم.

 

* مدتی است که خانواده ات به ایران آمدند. اینجا مشکلی ندارند؟

_ خیر، خوشبختانه همه چیز خوب است و از بودن کنار خانواده ام لذت می برم. حالا با حضور خانواده ام در ایران، وقتی برای پرسپولیس بازی می کنم، هم خودم و هم آن ها از تشویق هواداران لذت می بریم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)