مرجع خبری پرسپولیس : شايد خيلي‌ها منتظر تغييرات زياد در تركيب پرسپوليس باشند اما واقعيت اين است كه علي دايي تنها يك تغيير در خط هافبك خود خواهد داشت كه البته آن نيز اجباري خواهد بود.

 

درون دروازه هر چند كه هر دو گلر پرسپوليس در تمرين‌ها فوق‌العاده آماده و باانگيزه نشان دادند اما بعيد است دايي، حقيقي را نيمكت‌نشين كند چرا كه اصلا اعتقادي با سيستم چرخشي درون دروازه ندارد. در خط دفاع نيز بعيد است تغييري صورت بگيرد. اولا كه مدافعان راست و چپ پرسپوليس آلترناتيو فوق‌العاده‌اي ندارند و دوم اينكه در ديدار اول بدون اشتباه و تاثيرگذار بازي كردند.

زوج مياني خط دفاع نيز در طول 90 دقيقه اشتباهي نداشت پس بازي كردن سپهر در مسابقه دوم نيز تقريبا بعيد است.در خط هافبك اما شايد با تغيير سيستم و يك جابجايي، تغييراتي صورت بگيرد. از آنجايي كه پرسپوليس خارج از خانه بازي خواهد كرد به احتمال فراوان علي دايي سيستم 1-3-2-4 دلخواهش را برمي‌گزيند. بدين ترتيب وي به دو هافبك تدافعي نياز دارد و از مازيار زارع و تياگو فراگا در كنار هم استفاده مي‌كند.

 

در خط سه نفره نوروزي و علي‌عسگر به ترتيب در جناح راست و چپ قرار خواهند گرفت و محمد نوري در مركز. با توجه به تغيير پست نوري و بازي كردن او در جايي كه بهترين نمايش‌هايش را ارائه داده مي‌شود انتظار بازي بهتري از او كشيد.نوك خط حمله هم قطعا متعلق به غلامرضا رضايي است. هر چند كه او سر زن خوبي نيست اما دوندگي فوق‌العاده‌اي دارد و در بازي قبلي هم ثابت كرده كه ضربه آخر را خوب مي‌زند.

 

 

با توجه به مصدوميت منصوري و ناآمادگي مهره‌هايي مثل اوساله، پروين، فشنگچي، آرفي و شكوري، بازيكناني مثل بادامكي، سپهر و مجتبي زارع مهمترين گزينه‌هاي جانشيني در طول مسابقه خواهند بود كه به فراخور وضعيت بازي و احتياج به دفاع يا حمله در تركيب قرار خواهند گرفت.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)