مدافع تیم ملی برزیل با واقع بینی به شرایط تیمهای ملی نگریسته است.

تیاگو سیلوا کاپیتان تیم ملی برزیل در گفتگویی که روز 4شنبه در روزنامه فرانسوی اکیپ منتشر شد، یادآوری کرده که تیم ملی اسپانیا قدرتمندتر از برزیل است.او دراین باره گفت:« به خاطر برد 0-3 مقابل اسپانیا در فینال جام کنفدراسیونها، خودمان را بهتر و برتر از ماتادورها نمی دانیم. ولی درعین حال می دانیم که برزیل همان برزیل همیشگی است؛ به ویژه وقتی که درجام جهانی 2014 در خانه مان بازی خواهیم کرد.»

او در گفتگوی دیگری که در روزنامه لوپاریزین منتشر شد نیز در مورد مدعیان قهرمانی در جام جهانی صحبت کرده و از برزیل، اسپانیا، آلمان، آرژانتین و اروگوئه به عنوان شانس های قهرمانی یاد کرده:« تمام تیم هایی که به خانه ما می آیند برای حذف کردن ما به اینجا می آیند.باید به شدت تلاش کنیم تا بتوانیم به هدفمان که قهرمانی در جام جهانی است برسیم.» این ستاره برزیلی بااشاره به احتمال ناکامی تیمش درجام جهانی گفت:« اگر نتوانیم جام قهرمانی را مال خود کنیم، این ناراحتی بزرگی برای بازیکنان و تمام برزیلی ها خواهد بود. چون جام جهانی تب و تاب فراوانی را در کشور ما ایجاد کرده است.»

سیلوا در مورد قرعه کشی مرحله گروهی جام جهانی که روز جمعه انجام خواهد شد، گفت:« بی صبرانه منتظرم و درعین حال امیدوار.فشار بازی کردن در خانه می تواند مثبت باشد، چون به تلاشها وتمرکز هرچه بیشتر ما کمک می کند.»

کاپیتان پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل با مروری برعملکرد فردی اش در طول یک سالی که گذشت گفت:« من زیاد به توپ طلا فکر نمی کنم. چون بعید می دانم که بتوانم این جایزه را مال خود کنم. من می دانم که یک مدافع هستم و رقابت مستقیم میان بازیکنان بزرگی مثل ریبری،بنزما، مسی، کریستیانو رونالدو یا زلاتان ایبراهیموویچ است. تقریبا غیرممکن است که بتوانم روزی توپ طلا را مال خود کنم؛ مگر اینکه یک معجزه رخ بدهد و در لیگ فرانسه، لیگ قهرمانان اروپا به قهرمانی رسیده و در هر بازی گلزنی کنم (می خندد).»

سیلوا همچنین یادآوری کرد که پاری سن ژرمن می تواند در رقابتهای امسال لیگ فرانسه قهرمان شود چون درمقایسه با پارسال از منابع بیشتری بهره مند است و بااشاره به پتانسیل تیمش گفت:« نمی گویم که پاری سن ژرمن بهترین تیمی است که در آن بازی کرده ام ولی می گویم که در آینده این طور خواهد شد. چون ما بازیکنان  جوان زیادی را در تیممان داریم که فضای زیادی برای رشد و پرورش دارند.»

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)