پرسپولیس نیوز : جریانی اخیرا شکل گرفته تا با قرار دادن چهره های پرسپولیسی مقابل برانکو این تیم را به حاشیه ببرند.

جدیدترین چهره از این دست علی دایی است که با مطرح کردن شایعه جانشینی او به جای برانکو قطعه ای از این پازل چیده شد اما با پاسخ روشن علی دایی همه چیز به هم خورد، جایی که سرمربی فعلی صبای قم ادعا کرد من چطور می توانم با کسانی که حکم اخراج من از پرسپولیس را امضا کرده اند کار کنم و با رها کردن تیم خودم به پرسپولیس بیایم؟

 

ماجرای بعدی تفسیر مصاحبه روز گذشته برانکو است که در آن گفته پرسپولیس دیگر ترسو نیست و با این تیترها به دایی مرتبط شده: ایوانکوویچ عملکرد پرسپولیس دایی را زیر سوال برد؛ پارسال مقابل فولاد، سپاهان و ذوب آهن از نیمه جلوتر نرفته بودند.

 

نیاز به تاکید نیست که شخصیت برانکو فراتر از حمله شخصی به افراد آن هم با چنین ادبیاتی است و همین دیروز او علی پروین و دایی را از اسطوره های بازیگری و مربی گری پرسپولیس معرفی کرده بود، با این وجود بهانه ای که برای این تفسیر انتخاب شده هم مضحک و غیرواقعی به نظر می رسد.

 

بازی تیم برانکو در حالی برابر تیم های فولاد، سپاهان و ذوب آهن با سال گذشته مقایسه شده که در یکی از آنها دایی اصلا روی نیمکت پرسپولیس نبوده! سال قبل پرسپولیس با علی دایی که هفته هفتم اخراج شد برابر فولاد شکست خورد، ذوب آهن را در تهران شکست داد و هفته یازدهم با حمید درخشان برابر سپاهان قرار گرفت که دیگر خبری از دایی روی نمیکت این تیم نبود!

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)