بحث نه چندان دوستانه کریمی و نوری در بازی سه شنبه شب تیم ملی، دوباره حرف و حدیث‌ها را درباره رابطه این دو بازیکن آغاز کرد.

 

به گزارش دنیای صنعت،علی کریمی و محمد نوری فصل گذشته همکاری بسیار خوبی در زمین داشتند و روی بیشتر گل‌های پرسپولیس رد آن‌ها دیده می‌شد.

 

ابتدای لیگ دوازدهم، شایعه شده بود روابط کریمی و نوری خارج از زمین به خوبی داخل زمین نیست و یکی از پیش شرط‌های نوری برای تمدید قرارداد با پرسپولیس، جدایی کریمی است. با این وجود نوری همان زمان همه حرف‌ها را تکذیب کرد و گفت: «خدا از کسی که نمی‌خواهد کریمی در پرسپولیس باشد، نگذرد».

 

با آغاز لیگ و تاکتیک‌های ژوزه که کریمی و نوری همزمان در آن جایی نداشتند این شایعات بیشتر از قبل قوت گرفت. در بازی سه شنبه تیم ملی مقابل لبنان، کریمی که از دست نوری عصبانی بود بر سر او فریاد کشید و نوری هم جواب تندی به کریمی داد.

 

این اولین باری نیست که کریمی از دست بازیکنان هم تیمی عصبانی می‌شود، اما معمولا به این شدت با بازیکنی برخورد نمی‌کرد و بازیکن مقابل هم بخاطر جایگاه و لیدر بودن کریمی در تیم حرفش را می‌پذیرفت. معلوم نیست چه چیزی بین دو هافبک طراح سرخپوشان می‌گذرد.

 


http://u.goal.com/210200/210255hp2.jpg

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)