فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد که قصد دارد قرارداد سرمربی خود را تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از دیلی میل، در حالی که قرارداد آرسن‌ ونگر، سرمربی آرسنال در پایان فصل آینده به پایان خواهد رسید توپچی‌ها به فکر جذب یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان افتاده‌اند اما فدراسیون فوتبال آلمان آب پاکی را روی دست این تیم لندنی ریخت و اعلام کرد قصد دارد سرمربی خود را پس از جام‌جهانی 2014 نیز حفظ کند.

ونگر فرانسوی در ماه اکتبر 64 ساله می‌شود و توپچی‌ها اولین تلاش‌های خود را برای یافتن جانشینی مناسب برای او آغاز کرده‌اند. یکی از گزینه‌های مدنظر این باشگاه سرمربی موفق ژرمن‌هاست که سبک تازه‌ای از بازی را به این تیم تزریق کرد.

یواخیم لو 53 ساله پس از دو سال مربیگری در تیم ملی آلمان، از سال 2006 به عنوان سرمربی هدایت این تیم را به عهده داشته و با این تیم به عنوان نایب قهرمانی جام ملت‌های اروپا در سال 2008 و مقام سومی جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی دست یافته است. در ضمن یواخیم در یورو 2012 نیز این تیم را تا مرحله نیمه‌نهایی رساند.

بر اساس گزارش دیلی میل مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان در چند ماه آینده برای تمدید قرارداد سرمربی خود وارد مذاکره خواهند شد تا با ماندن وی بار دیگر ژرمن‌ها به سطح اول فوتبال جهان بازگردند.

ولفگانگ نیرشباخ، رئیس فدراسیون آلمان با تائید این موضوع گفت: تردیدی به خود راه ندهید که یواخیم لو را حتی پس از اتمام رقابت‌های جام‌جهانی می‌خواهیم. برای همین منظور پیش از اینکه رقابت‌های جام‌جهانی برزیل آغاز شود در این مورد تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

با این شرایط لو احتمالا علاوه بر حضور در جام‌جهانی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2016 فرانسه نیز حضور خواهد داشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)