چشمت کور دنبال حقت نباش

مرجع خبری پرسپولیس : فارغ از آنچه ديروز در دربی 69 رخ داد بايد به اين نکته اشاره کرد که دار و دسته کفاشيان خوب دارند روي مغز دايي راه مي روند.

البته قابل پيش بيني هم بود که پس از آن سريال درامي که دايي با مدارکش عليه کفاشيان پيش روي چشم مردم قرار داد بايد هم منتظر چنين تک تيرهاي مهلکي از سوي فدراسيوني ها مي بود .فدراسيون البته زيرکانه عمل کرد. او بدون هياهو تک تيراندازانش را مامور شليک به مغز دايي کرد. داوران فدراسيون يواش يواش روي مغز دايي و تيمش راه رفتند تا رسيدن به بازي بزرگ. انتخاب مرادي براي اين بازي از همان ابتدا نشان داد که فدراسيون مي خواهد تير خلاص را شليک کند.

داستان زخمي کردن دايي از بازي هاي پيش شروع شد و در بازي با ملوان به اوج خود رسيد. آنجا که خداداد افشاريان به راحتي هرچه تمام تر بر حق سرخها چشم پوشيد و باعث شد که پرسپوليس قبل از داربي شکست سنگيني را متحمل شود. خبر انتخاب مرادي که بارها و بارها پرسپوليس را با قضاوتهايش کشته بود خود اولين شوک به تيم دايي بود .

 

 

خاطره فينال جام حذفي مقابل سپاهان و البته چندين بازي ديگر که با قضاوت بودار مرادي به ناکامي پرسپوليس منجر شده بود صداي همه را درآورد اما فدراسيون پازلش را چيده بود و با حمايت قاطع از مرادي که در آخرين سال داوريش قرار داشت ماموريت مهم را به تيم داوري او واگذار کرد تا اين بار کمک مرادي کار او را تمام کند.

شکست تيم دايي را بايد در ميداني ديگر آناليز کرد. پرسپوليس زماني شکست خورد که دايي پرده از بي مبالاتي و خلف وعده فدراسيون کفاشيان برداشت و نشان داد که فدراسيون وي چگونه قصد دور زدن اداره ماليات را داشت.

با اين حال بايد منتظر اتفاقات بدتري هم براي وي بود. او ديروز پس از بازي با استقلال ضمن تقدير از بازي حريف گفت که از کجا ضربه خورده و تلويحا به اين نکته اشاره کرد جرياني در پي زمين زدن وي است و البته همه سرمنشا اين جريان را مي دانند.

 

فدراسيون فوتبال تصميمش را براي انتقام از دايي گرفته است. اين را حتي مي توان از جمله معنا دار غياثي در تغيير نتيجه بازي توسط کوبل داوري لمس کرد و به اينجا رسيد که کمک داور بازي فقط داستاني را کامل کرد که توسط فدراسيون نوشته شده است.

خب اينکه هواداران پرسپوليس پس از بازي دايي را به رغم شکست تيمش به شدت تشويق مي کنند هم نشان مي دهد که آنها هم به شايستگي هاي تيمش باور دارند و مي دانند که نتيجه بازي جاي ديگري رقم خورده و سرمربي و بازيکنان تيمشان کم کاري نکرده اند.

چرچيل جايي مي گويد قدرت فقط با حمله مستقيم به رخ کشيده نمي شود. تو مي تواني در بهترين زمان از در پشتي حمله کني و قدرتت را به رخ دشمنت بکشي. کفاشيان ديروز بهترين زمان ممکن از در پشتي وارد شد. در پشتي را البته کوبل داوري مرادي باز کرد.

منبع – نامشخص

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)