بازیکن ایرانی تیم الخریطیات قطر می‌گوید از چند تیم تهرانی پیشنهاد دریافت کرده اما تمایلی به افشای نام‌شان ندارد.

فارس، بحث بازگشت آندرانیک تیموریان، هافبک ملی‌پوش تیم فوتبال الخریطیات قطر به فوتبال ایران و حضورش به جای جواد نکونام در استقلال در روزهای اخیر به دفعات توسط رسانه‌های مختلف شنیده شده و حتی برخی پا را از این هم فراتر نهاده و پیوستن وی به جمع آبی‌پوشان را قطعی می‌دانند.

نکته قابل توجه اینکه حتی از سوی رسانه‌های قطری روز گذشته اخباری مبنی بر جدایی دو بازیکن خارجی الخریطیات از جمله تیموریان منتشر شده بود تا با انتشار آن خبر بازگشت آندو واقعی‌تر از همیشه جلوه کند.

برهمین اساس به سراغ تیموریان رفته که ابتدا با ممانعت وی برای گفت و گو مواجه شدیم با این حال و پس از اصرار خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت تیموریان و البته در مورد شایعاتی که در مورد وی شنیده می‌شود؛ گفت: هزار در صد تا پایان فصل در الخریطیات قطر می‌مانم و در این موضوع شک نکنید.

 

آندرانیک تیموریان در گفت‌وگو با ایسنا درباره شایعه جدایی‌اش از الخریطیات گفت: صددرصد که هیچ از قول من بنویسید هزار درصد تا پایان فصل در الخریطیات می‌مانم. از شرایطی که در اینجا دارم بسیار راضی‌ام فکر می‌کنم وضعیتی بهتر از این برایم به وجود نمی‌آمد. از انتخابم خوشحالم و تا آخر فصل و به پایان رسیدن قراردادم در الخریطیات می‌مانم.

 

وی درباره سفرش به ایران گفت: به دلیل تعطیلی لیگ قطر در نیم فصل باشگاه به بازیکنان یک هفته مرخصی داد و من هم با توجه به در پیش بودن سال نو میلادی به تهران آمدم تا در کنار خانواده‌ام سال نو را جشن بگیرم و پس از سال نو دو روز دیگر به قطر باز خواهم گشت.

 

تیموریان درباره وضعیت الخریطیات گفت: در ابتدای فصل چون دو مهاجم خارجی تیم‌مان نبودند شرایط‌مان چندان خوب نبود اما پس از آنکه آن‌ها برگشتند وضعیت خوب شد. با این حال بدشانسی در چند بازی گریبانگیر‌مان شد. در بسیاری از بازی‌ها خوب بودیم اما اتفاقات فوتبالی مانع از پیروزی‌مان می‌شد. به هر حال فکر می‌کنم در اواخر نیم فصل شرایط‌مان بهتر شد و اکنون هم روند رو به رشدی در پیش گرفته‌ایم.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا سران باشگاه و کادر فنی تیم‌تان از عملکرد الخریطیات راضی هستند گفت: به هرحال من خودم توقع داشتم که شرایط‌مان بهتر می‌شد. فکر می‌کنم که اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم در پایان نیم فصل چهارم یا پنجم باشیم اما خدا را شکر می‌کنم که خودمان را پیدا کرده‌ایم.

 

بازیکن ایرانی الخریطیات با رد شایعات درباره جدایی‌اش از این تیم گفت: صددرصد که هیچ از قول من بنویسید هزار درصد تا پایان فصل در الخریطیات می‌مانم چرا که از شرایطم در الخریطیات و قطر رضایت دارم و وضعیت برای من در این تیم بهتر از این نمی‌شد.

 

تیموریان با رد شایعه مذاکره سران باشگاه استقلال گفت: با هیچ کدام از آن‌ها صحبتی نکردم. از چند تیم تهرانی پیشنهاد دارم اما تمایلی ندارم اسمی از آن‌ها ببرم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)