با نظر کمیته انضباطی تیم‌هایی که از حضور در جام ‌حذفی انصراف دادند جریمه نقدی شدند.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی  تیم های برق شیراز، شاهین بوشهر، شهرداری تبریز، سنگ آهن بافق یزد، نفت مسجد سلیمان و آلومینیوم هرمزگان به دلیل انصراف از حضور در رقابت‌های جام حذفی، هرکدام از تیم ها را به پرداخت 30 میلیون جریمه نقدی محکوم کرد و نتیجه بازی را سه بر صفر به سود تیم های مقابل اعلام کرد.

جریمه نقدی برای سرمربی تیم یادآوران شلمچه و تیم سایپا شمال

دیدار دو تیم سایپا شمال و یادآوران شلمچه  از سری رقابت‌های لیگ دسته اول در ساری برگزار و حسن سالمی سرمربی تیم یادآوران شلمچه به دلیل اعتراض به داوری اخراج شد. بر همین اساس وی به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه از همراهی تیم خود محروم شد. همچنین کمیته انضباطی تیم سایپا شمال را به دلیل تخلف داود جعفری به پرداخت 5 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای خطیبی

دیدار دو تیم اتکا گلستان و گسترش فولاد تبریز در حالی به میزبانی گرگان برگزار شد که از سوی رسول خطیبی سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

برگزاری بازی های راه ساری بدون تماشاگر

دیدار دو تیم راه ساری و صبای قم از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در ساری برگزار و از سوی تماشاگران تیم راه ساری تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس کمیته انضباطی به استناد ماده 11 آئین نامه انضباطی و با صدور قرار دستور موقت، برگزاری دیدارهای تیم راه ساری را در زمین خودی تا اطلاع بعدی بدون حضور تماشاگر اعلام کرد و مدیر عامل باشگاه و سرپرست تیم فوق باید جهت ادای توضیحات روز یکشنبه هشتم بهمن ماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)