خبرگزاری پرسپولیس : تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس که در راستای سیاست های محمد رویانیان برای توسعه فعالیت های ورزشی باشگاه در رشته های مختلف آغاز به کار کرده است در لیگ باشگاه های کشور، حضور پیدا خواهد کرد.

تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس که در گروه دوم بازی ها با تیم های فیروز قزوین و ایثار اردبیل هم  گروه است، از سوم تا پنجم آبان ماه در مرحله اول لیگ در شهر قزوین برابر حریفان خود قرار می گیرد. مرحله دوم بازی های این گروه نیز به میزبانی پرسپولیس در تهران برگزار خواهد شد.

در گروه اول این رقابت ها، تیم های جانبازان فارس، بهزیستی هرمزگان و فیاض بخش مشهد به مصاف یکدیگر می روند. تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس همچنین روز گذشته برای حضور قدرتمندانه در لیگ در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم گیلان رفت و حریف خود را شکست داد.

اعضای تیم بسکتبال با ویلچر پرسپولیس به شرح زیر هستند: سید مصطفی حدادی زحمتکش (مدیر تیم)، محمدرضا دستیار (سرمربی)، افشین واحد (بدنساز)، علیرضا شاهمیرزاد (سرپرست)، محمد صلحی، روزبه احمدی، اکبر قربانی، مجتبی موسوی، محسن هوشمند، علیرضا محمدی، رجبعلی ایصاقی، یعقوب سیدی، سید کمال الدین حسینی فرد، امیر برزگری حریصی، جبار چلداوی، محسن بیگدلی، سید مهدی موسوی و حمیدرضا جلولی.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)