خبرگزاری پرسپولیس : باشگاه پرسپولیس در اروپا دفتر نمایندگی دایر می کند.

به گزارش خبرگزاری پرسپولیس از سایت باشگاه پرسپولیس، کمیته فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در نشست امروز خود، موضوع راه اندازی نمایندگی در اروپا را با هدف ایجاد پل ارتباطی بین باشگاه و هواداران پرسپولیس در خارج از ایران را مورد بررسی قرار داد که پس از آن نهایی شدن و اجرای طرح، اطلاع رسانی خواهد شد.

کمیته فرهنگی پرسپولیس در جلسه امروز خود همچنین درباره طراحی نماد باشگاه به بحث و تبادل نظر پرداخت. این طرح با پشتوانه یک کار مطالعاتی در ماه های گذشته در دست اقدام است. قرار است این نماد بر گرفته و از نشان و هویت باشگاه پرسپولیس باشد.

پرسپولیس در حوزه مسائل اجتماعی فوتبال کتاب منتشر می کند

باشگاه پرسپولیس نسبت به تالیف و ترجمه کتاب در حوزه مسائل اجتماعی فوتبال اقدام خواهد کرد.

کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس در جلسه امروز خود درباره چاپ و انتشار کتاب در حوزه اجتماعی فوتبال تصمیم گیری کرد.

دکتر علیرضا اسماعیلی با تائید این مطلب، اظهار کرد: یکی از مواردی که کمبود آن در فوتبال ایران و آرشیو باشگاه پرسپولیس احساس می شود، منابع اطلاعاتی درباره مسائل فرهنگی و اجتماعی فوتبال است.

وی افزود: منابعی که اطلاعات علمی، دانشگاهی و تحقیقاتی را در اختیار بگذارد. این در حالی است که فوتبال از فراگیرترین مسائل اجتماعی است و پرسپولیس به طور خاص خاستگاه اجتماعی گسترده ای دارد. بر همین اساس، یکی از موارد متعددی که در جلسه امروز کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه مورد بحث قرار گرفت، همین مساله بود.

رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: در همین راستا مصمم هستیم تا در همکاری با چهره های علمی و دانشگاهی نسبت به انتشار تالیف ها و ترجمه ها در حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی فوتبال مانند پرخاشگری، رابطه فوتبال با نهادهای اجتماعی، تاثیر فرهنگ جامعه بر رفتارهای هواداران و ورزشکاران و… اقدام نمائیم.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)