پرسپولیس نیوز :تیم فوتسال پرسپولیس مشهد در حالی با خرید امتیاز تاسیسات دریایی تهران قصد شرکت در لیگ برتر فوتسال را دارد که حضورش هنوز در هاله ای در ابهام است.

باشگاه تاسیسات دریایی بعد از انحلال تیم فوتسالش به دنبال واگذاری امتیازش بود و پیشنهادهای بسیاری از استانها برای خرید امتیازش شد. اما با توجه به قانون عدم خروج تیم های تهرانی از پایتخت، اجازه فروش به تیم های شهرستانی را پیدا نکرد.

جلسات متعددی هم برای ماندن این تیم در تهران بین مسئولان باشگاه تاسیسات و هیات فوتبال تهران و کمیته فوتسال برگزار شد و با نامه نگاری هایی که این باشگاه با وزارت ورزش و هیات فوتبال تهران انجام داد قرار شد با مساعدتشان تیم از تهران خارج نشود. اما با گذشت چند هفته از این مذاکرات هیچ حرکتی برای ماندن تاسیسات در تهران نشد.

از همین رو مسئولان این باشگاه در حالی که وقت زیادی برای مشخص کردن تکلیفشان نداشتند در پایان مجبور شدند امتیاز تیم را به یکی از شرکت های خصوصی مشهد واگذار کنند. اما نکته مهم تیمداری این شرکت، استفاده از عنوان و برند "پرسپولیس" است و دلیلش را هم فقط عشق و علاقه به این باشگاه می داند.

انتقال این تیم به مشهد هر چند با قانون مغایرت دارد اما به نظر می رسد این کار قرار است با همکاری وزارت ورزش و جوانان و همچنین پا در میانی باشگاه پرسپولیس روی دهد. هر چند در فضای فعلی فوتسال، نبود یک تیم در تهران بهتر از انحلالش است. چون افرادی از تهران که قصد خرید امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی را داشتند منصرف شدند و پاس قوامین و بیمه ملت که از مشتریان اصلی این تیم بودند از تیم داری در فوتسال کنار کشیدند و چاره ای جز انتقال تیم به شهرستان نماند.

شخصی که امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی را خریداری کرده در این باره توضیح داد: تمام کارهای واگذاری امتیاز تیم فوتسال تاسیسات دریایی انجام شده و ما پنج شنبه قرارداد را امضا کردیم. برای انتقال تیم از تهران به مشهد هم کارها انجام شده و دوستان قول هایی داده اند که فکر می کنم ان شا الله این کار صورت بگیرد.

اولیایی زاده همچنین با بیان اینکه تیمش با اسم "پرسپولیس مشهد" در لیگ برتر فوتسال شرکت خواهد کرد، افزود: اسپانسر تیم، یک کارخانه تولیدی است و ما هیچ پولی از پرسپولیس دریافت نمی کنیم. تنها از برند پرسپولیس استفاده خواهیم کرد که این کار هم فقط به خاطر عشق و علاقه مان به این باشگاه و شخص "محمد رویانیان" است. امیدوارم بتوانیم نماینده خوبی در فوتسال برای باشگاه بزرگ پرسپولیس باشیم.

در حالی مدیر این تیم با اطمینان از حضور پرسپولیس مشهد در لیگ برتر فوتسال خبر می دهد که مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران مخالف جدی خروج تاسیسات دریایی از تهران است. محمد حسین نژاد فلاح در این باره گفت: تحت هیچ شرایطی اجازه خروج تاسیسات دریایی از تهران را نمی دهم. نه تنها این تیم بلکه هیچ تیمی در هیچ رشته ای اجازه واگذاری امتیازش به جایی غیر از تیم پایتخت را ندارد. اگر هم امتیازش را واگذار کند باید از اداره کل ورزش و جوانان تهران مجوز بگیرد که ما به هیچ وجه مجوزی نخواهیم داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)