حضور در اردوهای اخیر تیم ملی، برای پرسپولیسی‌ها بی‌دردسر نبوده و تیم گل‌محمدی را با مشکلاتی روبرو کرده است.

مصدومیت اخیر وحید امیری که در اردوی اخیر تیم ملی رخ داد، فرصت همراهی آچار فرانسه پرسپولیس را برابر هوادار در لیگ برتر و آلومینیوم در جام حذفی را در ترکیب قرمزها سلب کرد تا جای خالی وحید در این دو دیدار سرخ ها با هیچ گزینه مناسبی پر نشود و دو امتیاز از لیگ از کف پرسپولیسی ها پریده و با شکست برابر آلومینیوم نیز یک جام از دست سرخ ها سُر بخورد.

به غیر از غیبت تاثیرگذار وحید امیری، دیگر ستاره ملی پوش سرخ ها پس از بازگشت از آخرین اردوی تیم ملی از فروغ لازم در ترکیب پرسپولیس در دو بازی اخیر تیمش برخوردار نبوده و نتوانسته است درخشش و تاثیرگذاری سابق را برای تیمش داشته باشد.

مهدی ترابی تاثیرگذارترین بازیکن فصل جاری پرسپولیس در شرایطی با شایستگی محض به تمام اردوهای یک سال اخیر تیم ملی فراخوانده شده است که با وجود شرایط فنی خوب و کارنامه مشخص در پرسپولیس در تیم ملی و ترکیب تیم به کار گرفته نمی شود و آنچه که در این ماجرا غیرقابل کتمان است این موضوع است که دوری از ترکیب تیم ملی علی رغم توان فنی بالای او، تاثیرات منفی را برای ترابی به همراه داشته است.

این موضوع در دو بازی اخیر پرسپولیس برابر هوادار و آلومینیوم بیش از گذشته نمود پیدا کرده است، به گونه ای که شماره ۹ سرخ ها از یک ستاره درخشان، در دو بازی اخیر پرسپولیس نتوانسته به تیمش کمک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)