پرسپولیس نیوز : تیم ملی فوتبال پس از اردوی اروپایی‌اش به کشورمان بازگشت.

تیم ملی فوتبال کشورمان پس از اردوی 12روزه اروپایی‌اش که حاصل آن دیدار تدارکاتی با شیلی در اتریش و دیدار با سوئد در شهر استکهلم این کشور بود، امشب (چهارشنبه) از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) به ایران بازگشت.

در این سفر تمامی نفرات تیم ملی به‌جز بازیکنان لژیونر به کشور بازگشتند. البته بین 4 خبرنگار اعزامی نیز دو نفر به‌نام‌های میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی، خبرنگار ورزشی روزنامه وطن‌امروز به‌دلیل سقوط هواپیمای ژرمن‌وینگز جان خود را از دست دادند.

 

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی که هنگام ترک ایران نیز به علت مسائل مالیاتی با مشکلاتی روبرو شده بود در بازگشت نیز این مسئله گریبانگیر سرمربی تیم ملی را گرفت و گذرنامه او به همین دلیل توسط پلیس فرودگاه ضبط شد.

 

 * به محض ورود کاروان تیم ملی به سالن خروجی فرودگاه امام خمینی (ره) مردم شروع به تشویق شاگردان کی‌روش کردند.

* پس از ورود تیم ملی مشکلی برای کی‌روش به وجود آمد و گذرنامه او ضبط شد که البته این مشکل پس از دقایقی برطرف شد تا بازیکنان تیم ملی از پله‌ها پایین بیایند. در این هنگام همه از دیدن عکس‌های حجت الاسلامی و جوادی متاثر شدند. بازیکنان به همراه کی‌روش و دیگر اعضای کادرفنی گل‌هایی در دست داشتند و این گل‌ها را به رسم یادبود در کنار عکس این دو خبرنگار فقید قرار دادند.

* پس از خروج کی‌روش از سالن خروجی فرودگاه مردم به شدت او را تشویق کردند. شمار زیاد مردم باعث شد سرمربی تیم ملی به سختی فرودگاه را ترک کند. این عده خواهان ماندن کی‌روش شدند.

* کاشانی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در زمینه برگزاری مراسم یابود حجت‌الاسلامی و جوادی کمال همکاری را با اصحاب رسانه داشت و این مراسم به خوبی برگزار شد.

* خبری از مسئولان فدراسیون فوتبال در فرودگاه نبود.

 

*حدود 200 هوادار در فرودگاه حاضر شده بودند که پس از حضور کی‌روش، او را مورد تشویق قرار دادند.

*نکته جالب در بازگشت کاروان تیم ملی ایران به تهران، این بود که هیچ خبری از مسئولان فدراسیون فوتبال نبود و هیچ نماینده‌ای از وزارت ورزش یا فدراسیون در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور نداشتند.

*بازیکنان لژیونر همراه کاروان تیم ملی نیستند و به باشگاه‌های خود بازگشتند و فقط بازیکنان داخلی به ایران بازگشتند.

*بازیکنان تیم ملی با گرمکن قرمز در فرودگاه امام خمینی(ره) حاضر شدند.

*پس از حضور آنها در فرودگاه، به سمت عکس‌هایی از مرحوم حسین جوادی و میلادی اسلامی، دو خبرنگار فقید ایرانی رفتند که در فرودگاه گذاشته شده بود و دسته‌گل‌هایی را برای یادبود در کنار عکس آنها قرار دادند.

*کارلوس کی‌روش که پس از حضورش در فرودگاه به علت مشکلات مالیاتی، گذرنامه‌اش توسط پلیس فرودگاه ضبط شده بود، تا شنبه به او فرصت داده شد تا با مراجعه به اداره امور اتباع خارجه این مشکل را برطرف کند. یکی از مسئولان فرودگاه امام خمینی(ره) این خبر را در گفت‌وگو با فارس تأیید کرد.

*کی‌روش قبل از ترک فرودگاه امام خمینی با همه بازیکنان تیم ملی روبوسی کرد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

وی برای لحظاتی آندرانیک تیموریان  را در آغوش کرد و در ادامه راه برای این بازیکن تیم ملی آرزوی موفقیت کرد.

*ایرج نوروزی، هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران نیز در این سفر با ملی پوشان فوتبال کشورمان همسفر بود و همراه با آنها به تهران بازگشت.

*در حدود 200 هوادار در فرودگاه امام خمینی حضور داشتند و به شدت سرمربی تیم ملی ایران را مورد تشویق های خود قرار دادند.

*علی کاشانی، مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی برای برگزاری مراسمی جهت بزرگداشت یاد و خاطره میلاد اسلامی و حسین جوادی، خبرنگاران اعزامی کشورمان که در سانحه هوایی لوفتانزا از بارسلونا به دوسلدورف فوت کردند، نهایت همکاری را انجام داد و این مراسم با نظم خوبی برگزار شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)