پرسپولیس نیوز : تیم ملی فوتبال در سومین دیدار تدارکاتی خود در اردوی آفریقای جنوبی به مصاف صدرنشین لیگ برتر این کشور رفت که در پایان  نتیجه را واگذار کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان عصر امروز سه‌شنبه سومین بازی تدارکاتی خود را در اردوی ژوهانسبورگ برابر تیم باشگاهی سان دانز، صدرنشین لیگ برتر آفریقای جنوبی برگزار کرد که در پایان برابر این تیم با یک گل شکست خورد.

نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر به سود تیم سان دانز به پایان رسید. تک گل این تیم در دقیقه 30 به ثمر رسید. تیم ملی در این نیمه صاحب یک ضربه پنالتی شد که کریم انصاریفرد آن را به بیرون از دروازه زد. در نیمه دوم تلاش شاگردان کی‌روش برای تغییر نتیجه حاصلی نداشت تا در نهایت این بازی با همان تک گل به سود تیم سان دانز خاتمه یابد.

این سومین بازی تدارکاتی تیم کشورمان در اردوی آفریقای جنوبی بود. تیم کشورمان در دو بازی قبلی خود به ترتیب یک برد و یک تساوی کسب کرده بود.

شاگردان کی‌روش روز پنجشنبه آخرین بازی دوستانه خود را در اردوی آفریقای جنوبی مقابل تیم ام پومالانگا بلک ایسز برگزار می‌کنند. این تیم در جدول رده‌بندی لیگ برتر آفریقای جنوبی در رده چهارم قرار دارد.
 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)