خبرگزاری پرسپولیس : یوفا روز گذشته از سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس خواست تیم منتخب سال 2012 این قاره را انتخاب کند.

تیم منتخب سال 2012 جهان از نگاه مصطفی دنیزلی سرمربی فعلی ریزه اسپور ترکیه و دلایل انتخاب این نفرات از زبان دنیزلی به شرح زیر است:

دروازه بان: مانوئل نویر (بایرن مونیخ)

او با تونایی فیزیکی و بازیخوانی بالایی که دارد به سرمربی تیمش اعتماد به نفس می دهد و در سال 2012 روزهای موفقی را پشت سر گذاشت.

دفاع: فیلیپ لام (بایرن مونیخ)

او یک بازیکن حیاتی برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان است که توانایی بازی در جناح چپ و راست را دارد. لام یک بازیکن استثنایی نیست اما هر مربی آرزوی داشتن او را دارد.

دفاع: پپه (رئال مادرید)

این بازیکن را دوست دارم چون هنر دفاع سریع و دفاع هوایی را به خوبی می داند. پپه بلند پرواز است و توانایی حمل توپ را به خوبی اجرا می کند و دوست دارد.

دفاع: تیاگو سیلوا (پاریسن ژرمن)

قدرت و استقامت او تحسین برانگیر است. سیلوا از زمان پیوستن به میلان پیشرفت زیادی کرده و پیشرفت او همچنان ادامه دارد.

دفاع: جوردی آلبا (بارسلونا)

از زمان پیوستن به بارسلونا نقش خود را به خوبی ایفا کرده و با وجود مصدومیت در چند مسابقه، به خوبی با سایر نفرات هماهنگ شده.

هافبک: یحیی توره (منچستر سیتی)

من او را انتخاب کردم چون می تواند در کنار ژاوی دفاع تیمم را ساماندهی کند. او برای قهرمانی در لیگ برتر انگلستان یک بازیکن مورد نیاز است.

هافبک: ژاوی هرناندز (بارسلونا)

او در کنار اینیستا یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است.

هافبک: اینیستا (بارسلونا)

حضور او در تیم من بهترین پشتیبانی برای رونالدو محسوب می شود چون در تیم فعلی رئال مادرید هیچ پشتیبانی برای مهاجم پرتغالی وجود ندارد.

هافبک: مسعود اوزیل (رئال مادرید)

در توانایی این بازیکن هیچ شکی وجود ندارد. ژوزه مورینیو در ابتدا به او شک کرد اما خیلی زود اعتمادش به اوزیل را دوباره بازیافت.

مهاجم: کریستیانو رونالدو (رئال مادرید)

استعداد رونالدو نیازی به توضیح ندارد. من فکر می کنم کمتر کسی را بجز رونالدو می توانید پیدا کنید که مدام خودش را در فوتبال بروز کند.

مهاجم: لیونل مسی (بارسلونا)

نوع بازی او بزرگی فوتبال را نشان می دهد. لیونل مسی فوتبال را زیباتر کرده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)