مرجع خبری پرسپولیس : با در نظر گرفتن بازی های هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران، کارشناسان، تیم منتخب را با شیوه 3-4-3 ارنج کردند.


نفرات برتر این هفته به شرح زیر است:

 

دروازه‌بان:

حسن هوری(نفت آبادان)

 

حسن هوری، دروازه‌بان نفت آبادان، بارها با واکنش‌های خود دروازه تیمش را نجات داد. این دروازه‌بان که عرق خاصی به نفت دارد، در بازی مقابل شاهین‌بوشهر با واکنش های خود، لحظات جالبی را در ورزشگاه خلق کرد.

 

حسین آشنا دروازه‌بان نفت نیز نمایش خوبی در مسابقه این هفته مقابل ملوان داشت و یک پنالتی حریف را مهار کرد.

 

مدافعان:

شیث رضایی (پرسپولیس)

 

کاپیتان دوم پرسپولیس در بازی مقابل تراکتورسازی، خونسرد، مطمئن و خوش‌استیل بود و بارها مانع از حرکات مهاجمان حریف شد.

 

رسول میرطرقی (نفت آبادان)

 

این بازیکن سابق تیم های ملوان و المپیک که به نظر می رسید از فهرست نفت خط بخورد، به دلیل کمبود یار در آبادان ماند و در اولین بازی لیگ برای تیمش گلی زد که 3 امتیاز می ارزید. میرطرقی حالا در آبادان محبوب شده است.

مرتضی ابراهیمی (سایپا)

 

این مدافع شمالی برابر مهاجمان صبا روز خوبی داشت و از دلایل پیروزی سایپای 10 نفره مقابل حریف بود.

 

هافبک ها:

بهادر عبدی (راه آهن)

 

این بازیکن سابق تیم شاهین، در پست هافبک چپ به میدان رفت و خسرو حیدری ستاره سپاهان را مهار کرد.

 

امید ابراهیمی (سپاهان)

 

ابراهیمی، بازیکن سابق آلومینیوم هرمزگان که در پست هافبک دفاعی برای سپاهان بازی می کرد، در اولین تجربه لیگ برتری پرتلاش و خستگی ناپذیر بود. بیشتر از این از ابراهیمی نمی نویسیم، چون او باید بیش از اینها خوب بازی کند.

 

میلاد زنیدپور (استیل آذین)

 

این بازیکن ملی‌پوش، تک‌گل حساس تیمش در بازی مقابل فولاد را به ثمر رساند و مثل همیشه گره‌گشا بود.

 

فلیپ دسوزا (استقلال)

 

این هافبک برزیلی در اولین بازی خود برای استقلال، نمایش خوبی داشت و تعویض او تاثیر بدی روی بازی استقلال گذاشت. دسوزا با تجربه 2 فصل بازی در لیگ این بار نه در پست هافبک دفاعی که یک خط جلوتر بازی کرد و نمایش دلپذیری داشت.

 

مهاجمان:

 

محمدرضا خلعتبری (ذوب آهن)

 

محمدرضا خلعتبری، همواره یکی از بهترین‌های ذوب‌آهن بوده است. گل دوم او در بازی مقابل پیکان، نشانگر ارزش‌های این بازیکن اهل رامسر است. بازیکنی که سرعت نقطه کامل کننده تاکتیک ذوب‌آهن و منصور ابراهیم‌زاده است.

 

میلاد میداوودی (استقلال)

 

2 گل از میلاد میداوودی در اولین بازی خود برای استقلال، به معنای موفقیت این بازیکن خوزستانی است. بازیکنی که عاشق عنوان آقای گلی این فصل و حضور در تیم ملی است.

 

غلامرضا رضایی (پرسپولیس)

 

مهاجم تازه وارد پرسپولیس در اولین بازی خود با قرمزها، یک گل سه امتیازی به ثمر رساند. رضایی در طول بازی بارها و بارها مزاحم مدافعان حریف و به خصوص محمد نصرتی بود و هرگز از درگیری پا پس نکشید. بازیکن مورد علاقه علی دایی نگذاشت جای خالی محسن خلیلی به چشم بیاید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)