سایت گل بهترین بازیکنان روز دوم لیگ قهرمانان را در قالب تیم منتخب برگزیده است.

سومین نفری که در این فصل لیگ قهرمانان هت‌تریک کرد این کار را در روز دوم لیگ قهرمانان انجام داد. این هفته در لیگ قهرمانان خبرهای بسیاری بود.

فریزر فارستر شایسته پوشیدن پیراهن شماره 1 تیم منتخب است. او مقابل بارسلونا حیرت‌انگیز بود و به‌ویژه دو واکنش پیاپی او به فاصله یک ثانیه مقابل شوت‌های آندرس اینیستا و الکسیس سانچس عالی بود.

مارکینیوش یکی از سه نفر خط دفاعی است. این ستاره جوان برزیلی نمایشی پخته برای پاری سن-ژرمن داشت و یک گل هم به بنفیکا زد. نمانیا ویدیچ البته روی گل خورده منچستریونایتد مقابل شاختار دونتسک ناراحت شده اما 20 دفع توپ برای او عملکردی عالی است و نشان می‌دهد این بازیکن در هوا شکست‌ناپذیر است. بندیکت هوودس هم این مثلث را کامل می‌کند.

او شالکه را با نمایشی مقتدرانه به برد درخانه بازل رساند.

 

فیلیپ لام محور خط میانی بایرن مقابل منچسترسیتی بود و باعث شد این تیم حاکم میدان شود. او در پست هافبک دفاعی در تیم منتخب قرار می‌گیرد. کنار او رامیرس حضور می‌یابد که دو گل زد و در برد چلسی در خانه استه‌آوا بخارست عالی بود. مسعود اوزیل هم کلاس برتر فوتبال خود را مقابل ناپولی به رخ کشید و روشن است که در ترکیب قرار می‌گرفت.

فرانک ریبری موتور بایرن را به حرکت درآورد و روزگار سیتی را سیاه کرد. آنخل دی‌ماریا در سمت دیگر میدان قرار می‌گیرد. او دو گل زد و یک پاس گل بی‌نظیر داد تا رئال چهار بر صفر کپنهاگن را ببرد و خودش هم هشداری سخت به گرث بیل بدهد و بگوید که به این راحتی‌ها جایگاهش را از دست نخواهد داد.

در مرکز هم زلاتان ایبراهیموویچ، محور بازی تهاجمی پی‌اس‌جی مقابل بنفیکا قرار می‌گیرد. زلاتان دو گل زد. در نهایت کنستانتینوس میتراوغلو از المپیاکوس حضور می‌یابد که هت‌تریک درخشانش آنها را در خانه اندرلشت سه بر صفر پیروز کرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)