مرجع خبری پرسپولیس : تيم فوتبال صباي‌قم توانست در ديداري دوستانه استقلال را با نتيجه سه بر يك شكست دهد.

 

ديدار تداركاتي تيم هاي استقلال و صباي قم در زمين شماره 3 آزادي از ساعت 18:15 دقيقه آغاز شد. اين مسابقه در نهايت با نتيجه 3 بر يك به سود صبا خاتمه يافت.

 

گل هاي صباي را رضا عنايتي ثانيه 30 بازي و دقيقه 6 و كريم اسلامي در دقيقه 36 به ثمر رساندند. تك گل استقلال را هم در دقيقه 40 محسن يوسفي به ثمر رساند.

 

* قبل از درگيري تماشاگران استقلال در شروع نيمه دوم يكي از عكاسان ورزشي درحالي كه موتور خود را كنار زمين پارك كرده بود در حال عكاسي بود كه ماموران حراست زمين آزادي با وانت موتور وي را جابه‌جا كردند و همين مسئله باعث اعتراض عكاس مذكور شد. جالب است كه وقتي بين هواداران استقلال درگيري شد، حتي يكي از اين ماموران حراست در زمين حاضر نبودند و اگر وساطت منصور پورحيدري نبود مشخص نبود چه اتفاقي رخ دهد.

 

* استقلال در نيمه دوم در تركيب خود تغييراتي ايجاد كرد و بازيكناني مثل توحيد غلامي و مجتبي محبوب مجاز به زمين رفتند.

 

* بين نيمه هنكه مربي آلماني آبي پوشان با مظلومي به صحبت پرداخت.

 

* زماني كه در ابتداي نيمه دوم بين تماشاگران استقلال درگيري پيش آمد حنيف عمران زاده و مهدي رحمتي به آرام كردن هواداران مشغول شدند.

 

* دقايق پاياني بازي در شرايطي پيش رفت كه نور در ورزشگاه نبود و پروژكتورها خاموش بود.

 

*در درگيري پيش آمده بين هواداران يكي از هواداران به شدت از ناحيه سر آسيب ديد و آمبولانس در ورزشگاه آزادي حاضر شد.

 

پیروزی فجرسپاسی برابر ذوب‌آهن/ تیم دوم اصفهان هم حریف شاگردان کلانتری نشد

 

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز پس از برتری برابر سپاهان اصفهان یکشنبه شب برابر تیم ذوب‌آهن این شهر هم به پیروزی دست یافت.

 

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیدار تدارکاتی‌اش پس از بازگشت از اردوی ترکیه به اصفهان مقابل تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

 

در این مسابقه که ساعت 20 یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد، یونس شاکری (2 گل) و محمد پورمحمد برای فجرسپاسی شیراز و بهمن مالکی بازیکن پیشین تیم فوتبال نوجوانان ایران که در جام جهانی نوجوانان نیجریه حضور داشت، برای تیم ذوب‌آهن گل زدند.

 

در این دیدار فرشید طالبی، قاسم حدادی فر، محمد قاضی، شهاب گردان، حسین ماهینی و هوار ملامحمد تیم ذوب آهن را همراهی نکردند و منصور ابراهیم‌زاده بیشتر بازیکنان جوان تیمش را به میدان فرستاد

 

تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز که برای برپایی اردوی آماده‌سازی راهی اصفهان شده است، عصر روز جمعه در مجموعه فرهنگی ورزشی فردوس اصفهان برابر تیم سپاهان به برتری 3 بر 2 دست یافته بود.

 

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نخستین دیدارش در یازدهمین دوره لیگ برتر روز سه‌شنبه یازدهم مردادماه میهمان راه‌آهن است و در همان روز فجرشهید سپاسی در ورزشگاه حافظیه شیراز از نفت تهران پذیرایی خواهد کرد.

 

تساوی ملوان و تراکتورسازی در یک بازی دوستانه


دیدار دو تیم تراکتورسازی و ملوان راس ساعت 18 روز گذشته در تهران آغاز شد و دو تیم پس از 90 دقیقه تلاش به تساوی 1-1 دست پیدا کردند.

 

در این دیدار در دقیقه 5 اولین گل را تراکتورسازان توسط اکرامی به ثمر رساندند، اما در دقیقه 32 ملوان از روی نقطه پنالتی توسط نزهتی گل تساوی را به ثمر رساند.

 

از حواشی این دیدار می توان به حضور مایل کهن به عنوان تماشاچی اشاره کرد. علاوه بر وی حدود 3000 نفر نظاره گر این دیدار بودند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)