مرجع خبری پرسپولیس : در نخستین جشنواره قهرمانان فوتبال استان تهران از تیم های استقلال و پرسپولیس و چهره های برتر فوتبال این استان تقدیر خواهد شد.


حبیب الله شیرازی رئیس هیئت فوتبال استان تهران ضمن اعلام این خبرافزود:


 

 

در این مراسم که برای نخستین بار و با هدف تجلیل از تیم های قهرمان استان تهران برگزار می شود، از تیم های پرسپولیس (قهرمان جام حذفی) و استقلال (نایب قهرمان لیگ برتر) تقدیر خواهد شد.


وی همچنین یادآور شد: در این مراسم از تیم های فوتسال شهید منصوری قرچک (قهرمان لیگ برتر فوتسال و نایب قهرمان جام باشگاه های آسیا) و سه تیمی که به تازگی از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرده اند (استقلال جنوب ، نیروی زمینی و داماش) و تیم های قهرمان مسابقات ویژن آسیا تجلیل خواهد شد.


رئیس هیئت فوتبال تهران تصریح کرد: در این جشنواره از داوران بین المللی لیگ برتر استان تهران ، نماینده نیروی انتظامی در ورزشگاه آزادی ، روسای هیئت های برتر تهران (قرچک ، اسلامشهر و پاکدشت) ، سید رضا افتخاری (مبدع جام ولایت) و علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر تقدیر خواهد شد.


شیرازی تصریح کرد : این مراسم با حضور علی کفاشیان و جمعی از مسئولان فدراسیون فوتبال ، مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ساعت 19 روز دوشنبه 13 تیر ماه در سالن مهربانی ورزشگاه انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)