مرجع خبری پرسپولیس : جمعه شب عماد محمد رضا مهاجم سابق سپاهان اصفهان با عقد قرارداد رسمی در شهر قاهره به عضویت تیم الزمالک مصر در آمد.

قرارداد عماد رضا با الزمالک مصر به مدت 3 سال و به ارزش سالیانه 550 هزار دلار مقابل دوربین های خبرنگاران به امضاء رسید تا رسما به حضور چهار ساله این بازیکن در لیگ برتر ایران خاتمه داده شود. عماد رضا و مدیر برنامه های بلند قامت این بازیکن نیز بلافاصله عکس های متعددی با حاضران در محل عقد قرارداد انداختند.

 

تصویری ثبت این قرارداد بلافاصله روی خروجی سایت های ورزشی کشور مصر خصوصا سایت های مرتبط با تیم الزمالک قرار گرفت. در این تصاویر مهاجم عراقی بین سالم محمد سالم (مدیر برنامه هایش) و  اشرف صبحی (مسئول روابط عمومی الزمالک) نشسته و در حال امضای برگه های قرارداد با دست چپ می باشد.

 

 

مهاجم سابق سپاهان به خبرنگاران مصری گفت: زمانی که از لیگ قطر به لیگ ایران انتقال یافتم، شک و تردید زیادی داشتم اما در ایران موفق شدم و حالا امیدوارم در مصر نیز بدرخشم.

به گزارش گل عماد محمد رضا در خصوص شکایت یک کارگزار نقل و انتقالات اهل کشور قطر گفت: من به جز سالم محمد سالم، هیچ مدیر برنامه دیگری در قطر یا جای دیگر ندارم. این فرد نیز با اهداف مالی از من شکایت کرده و اهمیتی به این موضوع نخواهم داد

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)