مرجع خبری پرسپولیس : دبيركل فدراسيون فوتبال در نامه‌اي به سازمان ليگ اعلام كرد نقل و انتقال تيم‌هاي داراي بدهي پس از كسب نظر كميته انضباطي امكان‌پذير است.

 

مهدي محمد نبي فوتبال در نامه اي به دبير سازمان ليگ حرفه اي فوتبال، نقل و انتقال تيم هايي كه داراي بدهي به عوامل و بازيكنان خود هستند را پس از كسب نظر كتبي كميته انضباطي امكان پذير دانست.

 

در اين نامه آمده است: پيرو نامه شماره 574/الف/261 مورخ 4/3/90 در مورد فهرست اسامي 10 تيم فوتبال ليگ برتر كه داراي بدهي به عوامل و بازيكنان خود هستند و از اجراي آرا صادره كميته انضباطي در اين باره خودداري كرده اند و با توجه به اعلام مراتب از سوي آن سازمان به باشگاه هاي مربوطه و همين طور پايان مهلت يك ماهه در نامه اعلام مي شود هر گونه نقل و انتقال تيم هاي صنعت نفت آبادان،تراكتورسازي تبريز،صنعت مس كرمان،ملوان بندر انزلي،شاهين بوشهر ،پرسپوليس،راه آهن،استقلال،صباي قم و استيل آذين پس از كسب نظر كتبي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال صورت خواهد گرفت.

 

بديهي است در صورت عدم اقدام به شرح فوق و عدم رضايت شكات هر گونه اقدامي در جهت ارائه هر گونه خدمات به تيم هاي فوق الذكر و ثبت و نقل و انتقالات در اين باشگاه ها فاقد مجوز قانوني است.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)