مرجع خبری پرسپولیس : كاپيتان پرسپوليس به دليل محروميت اجازه بازي برابر نفت نداشت و همانطور كه وعده داده بود به استاديوم رفت تا در كنار 50 هزار هوادار ديگر تيم نظاره‌گر بازي همبازيانش باشد.

 

البته او چند ساعت قبل از بازي به هتل محل اقامت تيم رفته و از آنجا همراه با بازيكنان به استاديوم آمده بود.

 

 

 

تقريبا 15 دقيقه قبل از شروع بازي از قسمت پايين ورزشگاه به همراه تعدادي از مسوولان باشگاه و پوريا پورسرخ يكي از هنرپيشه‌هاي سينما وارد جايگاه شد و از همان لحظه هم مورد تشويق سكونشينان قرار گرفت. شايد اينطور تصور مي‌شد كه علي كريمي مثل خيلي از پرسپوليسي‌هاي ديگر كه براي تماشاي بازي تيمشان به همان جايگاه مي‌روند خيلي راحت بازي را تماشا كند و اگر گلي هم به دست آمد خوشحالي‌اش را به طور متعارف نشان دهد اما آنچه كه هواداران، اطرافيان و تعدادي از عكاسان از او ديدند و موفق به شكار لحظه‌هايش شدند، چيزي كاملا متفاوت بود.

 

علي كريمي كاملا تغيير كرده است. حالا ديگر رفتارهاي جديد او را نه تنها درون زمين بلكه از روي سكو و حتي كنار در رختكن هم مي‌توان به وضوح ديد. شادي‌هاي او پس از هر گل پرسپوليس اگر نگوييم از آن دسته هواداراني كه در جايگاه 36 مستقر مي‌شوند بيشتر بود به هيچ وجه كمتر هم نبود. با هر توپي كه وارد دروازه نفت آبادان مي‌شد، چهره‌اي كاملا متفاوت از او را در شرايط عادي مي‌ديديم. كريمي بلافاصله پس از ورود به جايگاه در همان صندلي‌هاي مجاور در مستقر شد و چند ثانيه قبل از سوت داور چنان به زمين زل زده بود كه انگار مي‌خواهد تمركزش را براي بازي كردن حفظ كند.

 

او لحظه به لحظه در جريان نتايج بازي‌هاي ديگر هم قرار مي‌گرفت… «حيف شد، دو امتياز رو در كرمان از دست داديم». بازي شروع شده بود و انگار او كنار خط قرار داشت. توپ به شكوري رسيد و… «باریکلا اجازه نده بچرخه، همونجا توپش رو بگير» اسكوربورد دقيقه 14 را نشان مي‌داد كه بازيكن حريف روي غلامرضا رضايي مرتكب خطا شد… «خطا… خطا…» كريمي به حدي غرق در بازي شده بود كه سوال‌هاي اطرافيانش را هم با سر جواب مي‌داد… «آهان خوب فرستاد»، دقيقه 16 يك پاس اشتباه از سوي پرسپوليس … «آقا بلند نفرستيد ديگه»…

 

اما اولين مرتبه‌اي كه او از صندلي‌اش بلند شد دقيقه 22 بازي بود. وقتي شكوري با توپ ربايي خوب و سانتر ، كاظميان را در موقعيت گلزني قرار داد و ضربه سر او به بيرون رفت، كريمي با حسرت و تعجب از جا بلند شد. دقيقه 25 بازي، جواد كاظميان پشت ضربه ايستگاهي قرار مي‌گيرد و گل، يكي مي‌گفت: «كاظميان را بگيريد تا لباسش را درنياورد و اخطار بگيرد» اما واكنش كريمي حداقل براي من تازگي داشت. او مشت‌هايش را گره كرد و فرياد شادي سر داد و كف دست‌هايش را به كف دستان دوستانش مي‌زد. انگار خودش گل زده بود.

 

دقيقه 34 بازي وقتي حميد علي‌عسگري يك توپ را نزد و فرصت را از دست داد دوباره نيم‌خيز شد. سه دقيقه بعد محمد نوري در مركز زمين توپش را لو داد اما غلامرضا رضايي براي پوشش آن رفت… «برو… برو باریکلا، عيبي ندارد، گرفتي… آفرين غلام» فشار حملات نفت آبادان ضريب اشتباهات مدافعان پرسپوليس را بالا برد تا اينكه دقيقه 39 و روي تعلل نورمحمدي توپ به عرب رسيد و ضربه فني او با اختلاف كم از بالاي دروازه به اوت رفت تا نفس پرسپوليسي‌ها در سينه حبس شود. كريمي همان موقع و پس از نفس راحتي كه به خاطر اوت شدن توپ كشيده بود با عصبانيت گفت: «حواست كجاست، مكث چرا مي‌كني…»

 

در شروع نيمه دوم پاس‌هاي كوتاه پرسپوليس بعضي وقت‌ها زيادتر از حد معمول مي‌شه… «اينقدر پاس كوتاه نديد، ميگيرن توپ رو» همان لحظه عليرضا محمد يك دفع توپ انجام داد… «باریکلا… محمد» پرسپوليس به گل دوم رسيد. شايد حالا به جاي مواظب كاظميان بودن براي اينكه پيراهنش را درنياورد بايد علي كريمي را مي‌ديديم كه با هيجان‌تر از گل اول شادي مي‌كرد. «خدا كنه گل نخوريم اينطوري بهتره…» دقيقه 70 بازي و قبل از اينكه روح‌ا… عرب در موقعيت تك به تك به گل برسد كريمي نگران بود… «آفسايدگيري نكنيد، خطرناكند…» براي لحظه‌اي مثل دقايق اول بازي سكوت كرد و به داخل زمين متمركز شد. هرازگاهي به اسكوربورد نگاهي مي‌انداخت تا دقايق پاياني را با آنها همراه شود. او يك بار در دقيقه 80 به خاطر شوت غلامرضا و دقيقه 81 به دليل شوت علي‌عسگري واكنش نشان داد.

تابلوي دقايق وقت اضافه كه بالا رفت او به همراه اعضاي باشگاه به زير جايگاه رفت اما دلش طاقت نياورد و از همان پايين و از طريق اسكوربورد بازي را تا وقتي داور سوت زد دنبال كرد و بعد از آن به سمت رختكن رفت. اولين نفري كه او ديد غلام پيرواني بود به سمتش رفت و پس از سلام و احوالپرسي به سرمربي نفت آبادان خسته نباشيد گفت و پيرواني هم ضمن تشكر براي او آرزوي موفقيت كرد. از ميان بازيكنان حريف هم روح‌ا… عرب كه مدتي در اردوي تيم ملي كنار كريمي بود به سمتش آمد و چند لحظه‌اي با هم صحبت كردند. كريمي كاملا عوض شده و مي‌توان همه اين تغييرات را در رفتارهايش ديد؛ چيزي كه پرسپوليس خيلي آن را کم دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)