مرجع خبری پرسپولیس : محبوب ترین بازیکن سال های اخیر پرسپولیس در واکنش به رفتارهای مدیر عامل و سرپرست این تیم رسما با هواداران خداحافظی کرد.

هافبک میانی تیم ملی فوتبال ایران گفت: خداحافظی از تیم ملی یک تصمیم کاملا شخصی و بزرگ بود و امیدوارم هواداران فوتبال مرا درک کنند.

علی کریمی عنوان کرد: دوست داشتم آخرین بازی ملی ام را با یک پیروزی بزرگ و باشکوه به پایان برسانم، اما این اتفاق نیفتاد. بعد از بازی ایران مقابل کره جنوبی تصمیم گرفتم از تیم ملی خداحافظی کنم که البته تصمیم بسیار بزرگ و کاملا شخصی بود.

وی ادامه داد: هیچکس برای خداحافظی از تیم ملی به من فشار نیاورد و باید تاکید کنم که زمان خداحافظی ام از تیم ملی فرارسیده بود و من به تنهایی این تصمیم را اتخاذ کردم.

کریمی خاطرنشان کرد: امیدوارم طرفداران پرسپولیس نیز من را درک کنند و برای این تصمیم به من حق بدهند. در هر صورت برای پرسپولیس هم آرزوی موفقیت می کنم چون این تیم تمام زندگی من است و از پرسپولیس به فوتبال ایران معرفی شدم برای همین موضوع هیچ وقت پرسپولیس را نمی توانم فراموش کنم.

مرجع خبری پرسپولیس : در حالی که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس برای فرار از پیکان تیز انتقادات دیروز اعلام کرده بود به طور قطع کریمی را در پرسپولیس حفظ می کند ، هافبک شماره 8 در واکنش به رفتارهای مدیر عامل و سرپرست این تیم تصمیم به جدایی گرفت . کریمی طی فصل گذشته بارها از مدیر عامل و سرپرست پرسپولیس انتقاد کرده بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)