مرجع خبری پرسپولیس : مجتبي محرمي بازيكن سابق تيم ملي فوتبال ايران و پرسپوليس،‌ كه همچنان در بيمارستان بستري است امروز چهره هاي مختلفي را بالاي سر خود ديد.
علي كفاشيان،‌ همايون بهزادي،‌ مهرداد ميناوند و علي كريمي چهره هايي بودند كه براي عيادت از اين چپ پاي تاريخي به بيمارستان رفتند. گفته مي شود محرمي فردا از بيمارستان مرخص خواهد شد و سه شنبه در تمرينات تيم اميد پرسپوليس حاضر مي شود. او دستيار سرمربي تيم اميد پرسپوليس است. علي كريمي كه خود مثل محرمي شماره 8 پرسپوليس را بر تن داشته اعلام آمادگي كرده است تا هرگونه كمك مالي را به محرمي انجام بدهد!

معرکه ميناوند و خنده هاي کفاشيان

تعداد ملاقاتي هاي اسم و رسم دارمجتبي محرمي هرروز بيشتر مي شود و با توجه به انتشار خبر بستري شدن او در رسانه ها بسياري از اهالي فوتبال براي اطلاع از حال بازيکن چپ پاي سابق پرسپوليس به تکاپو افتاده اند. بعدازظهر امروز علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال و مهرداد ميناوند، بازيکن سابق پرسپوليس مهمانان ويژه اتاق مجتبي محرمي بودند. دراين ملاقات کفاشيان سعي کرد با بذله گويي هاي هميشگي اش حال و هواي تازه اي به روحيه مجتبي بدهد اما مهرداد ميناونند گوي سبقت را از او ربود و با تقليد صدا و حرکات تعدادي از چهره هاي معروف ورزشي معرکه اي به پا کرد.

 ميناوند که از تبحر ويژه اي دراين کار برخوردار است لحظات شادي را براي کفاشيان رقم زد؛ به طوري که رئيس فدراسيون فوتبال روي صندلي نشسته بود و از شيرين کاري هاي ميناوند ريسه مي رفت. به اين ترتيب اين ملاقات بيش ازآنکه در روحيه محرمي موثرباشد، در روحيه کفاشيان موثر بود و او با چهره اي بشاش تراز هميشه راهي فدراسيون فوتبال شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)