کاشانی منتظر ok دایی!

مرجع خبری پرسپولیس : هر چند از مدت‌ها پيش صحبت‌هايي در مورد بازگشت دوباره علي كريمي به پرسپوليس به گوش مي‌رسيد، ولي پس از اينكه جادوگر موفق شد رضايتنامه‌اش را از استيل‌آذين دريافت كند، اين خبر پررنگ‌تر از قبل مطرح و به سوژه اهالي فوتبال تبديل شد.

 

ابوالفضل جلالي، مدير‌برنامه‌هاي سابق علي كريمي كه در دوبي به سر مي‌برد، همان‌طور كه قبلا نيز در گفت‌وگویی خبر حضور كريمي در الاهلي را تكذيب كرده بود، بار ديگر در اين مورد توضيح مي‌دهد: «الاهلي هيچ پيشنهاد جديدي به كريمي نداده و فعلا ليگ امارات به خاطر بازي‌هاي جام ملت‌ها تعطيل است. الاهلي هم در حال حاضر سه بازيكن خارجي دارد و فعلا نمي‌تواند بازيكن جديدي بگيرد. با اين حساب بايد ماجراي پيوستن كريمي به الاهلي را تكذيب كنيم.»


البته اين پايان ماجرا نيست، چون حميد استيلي و حشمت مهاجراني همچنان مي‌كوشند تا از ارتباط خوبشان با كريمي استفاده كنند.


 

با اينكه هيچ راهي براي جذب كريمي از سوي شاهين بوشهر وجود ندارد، ولي مسوولان اين باشگاه مي‌كوشند تا به هر نحوي كه شده يك بمب بزرگ را بتركانند. شاهيني‌ها حتي به دنبال اين هستند تا با پيشنهاد دادن بازيكناني مثل شكوه‌مقام، آل‌نعمه، لك‌چيرا يا ايمان حيدري از طريق جابه‌جايي بازيكن، كريمي را جذب كنند.


حميد استيلي، سرمربي شاهين‌بوشهر در اين مورد مي‌گويد: «اين آرزوي هر مربي است كه بازيكني مثل كريمي را داشته باشد، ولي ما در اين مورد هيچ صحبتي نكرده‌ايم و حتي نمي‌دانم امكان آن وجود دارد يا خير!»


هر چند مدير سابق روابط‌عمومي باشگاه استيل‌آذين به صراحت از علاقه علي كريمي به پرسپوليس صحبت مي‌كند و مي‌گويد كه كريمي مي‌تواند در جام باشگاه‌هاي آسيا براي سرخ‌ها به ميدان برود، ولي گروهي با توجه به روابط دايي و كريمي بر اين باورند كه حضور جادوگر در تيم سابقش بعید به نظر می رسد.


تعدادي از دوستان دايي معتقدند كه با توجه به حمايت دايي از كريمي (در مورد ماجراي آجورلو) و حمايت كريمي از دايي (در مورد ممنوع‌المصاحبه شدن سرمربي پرسپوليس و استعفايش از اين تيم) روابط شهريار و جادوگر بهتر از قبل شده است. حتي يكي از نزديكان دايي ادعا مي‌كرد كه سرمربي پرسپوليس در يك جمع خودماني به تعريف و تمجيد از كريمي پرداخته و گفته است كه پس از سال‌ها جادوگر را شناخته است.


خبر پيوستن كريمي به پرسپوليس دو روز پیش مثل بمب در اين باشگاه تركيد و جالب اينكه حتي نزديكان باشگاه نيز از اين بابت خوشحال بودند. هرچند مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس دیروز اعلام کرد که هیچ مذاکره ای با علی کریمی نداشته ایم و خود کریمی هم در مصاحبه خود اعلام کرد از هیچ تیم خارجی و داخلی پیشنهاد ندارد ولی همه چیز به بازگشت دايي از زوريخ و جلسه او با كاشاني بستگی دارد. امروز جلسه کمیته فنی باشگاه پرسپولیس با حضور حبیب کاشانی برگزار می شود که شاید مهمترین قسمت آن، بحث حضور جادوگر آسیا در تیم محبوب خودش یعنی پرسپولیس باشد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)