مرجع خبری پرسپولیس : رابطه صمیمانه علی کریمی و مصطفی دنیزلی در تمرین 2 روز اخیر پرسپولیس خط بطلانی بود بر شایعه سازی برخی رسانه ها.

 

حضور علی کریمی در تمرینات گروهی پرسپولیس خبر خوبی برای هواداران این تیم بود اما در شرایطی که برخی رسانه ها به ویژه روزنامه ها با مطرح کردن شایعه اختلاف کریمی و دنیزلی حواشی جدیدی برای سرخپوشان ایجاد کرده بودند رابطه جادوگر و افندی همه این شایعات را نقش بر آب کرد.

 

کریمی و دنیزلی رفتاری کاملا حرفه ای داشتند و در روزهای گذشته در سکوت تمرکز خود را برای موفقیت در بازی مقابل الهلال به کار گرفتند. در این میان کریمی در تمرینات 2 روز اخیر نشان داد هیچ مشکلی بین او و سرمربی تیمش وجود ندارد.

 

 

در تمرین دیروز هم دنیزلی بارها با کاپیتان تیمش شوخی کرد و کریمی با چهره ای خندان و روحیه ای مثال زدنی جواب شوخی های سرمربی را داد تا اتحاد پرسپولیسی ها در آستانه بازی با الهلال بیش از همیشه جلب توجه کند.

 

گفتنی است برخی رسانه ها در روزهای اخیر غیبت علی کریمی در بازی مقابل تراکتورسازی را به اختلاف این بازیکن با مصطفی دنیزلی نسبت دادند و حتی از جدایی کاپیتان پرسپولیس از این تیم در پایان فصل خبر داده بودند. موضوعی که به نظر به یک شوخی نه چندان بامزه شبیه است!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)