مرجع خبری پرسپولیس : جادوگر که زودتر از آنچه پیش بینی می شد از روزهای اوج خود فاصله گرفت، این روزها پشت چراغ قرمز پرسپولیس مانده و منتظر پاسخ نهایی علی دایی است تا به تیم محبوبش بازگردد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس از خبر ، پس از جدایی آقای شماره 8 از استیل آذین، آن هم به خاطر اختلافات قدیمی که با پروین داشت، بحث پیوستنش به تیم های دیگر مختلف به میان آمد. اول از همه الاهلی امارات بود، بعد هم استقلال و سر آخر هم ذوب آهن.

علی کریمی شاید آدم خاصی باشد که هست، شاید در خیلی از شرایط به نظر بی انگیزه برسد،  شاید بیش از حد خونسرد باشد ، شاید تنها انسانی روی کره زمین باشد که از بایرن مونیخ به لیگ قطر می رود اما هرچه باشد، علاقه به پرسپولیس هنوز در او وجود دارد و پیراهن قرمز برای او بهترین پیراهن دنیاست.

کریمی آمادگی اش را برای پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس اعلام کرده و آن قدر مشتاق این اتفاق است که نه به استقلال پاسخ مثبت داده و نه به ذوب آهن. تعدادی از مسئولان باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن وارد عمل شدند اما بعد از عدم پاسخ مثبت او ، مذاکراتشان را تکذیب کردند.

 

جادوگر دوباره می خواهد برای هواداران پرسپولیس بازی کند. در سابقه اختلافات دایی و کریمی شکی نیست و همه می دانند روابط این دو نفر طی چند سال چقدر بد بوده، اما علاقه به پرسپولیس آن قدر هست که او مشکلش با سرمربی را نادیده بگیرد. البته طی چند ماه اخیر هم نشانه های مثبت میان کریمی و دایی رد و بدل شده، از جمله این که دایی در جریان اختلاف با آجورلو از جادوگر دفاع کرده و کریمی هم در دعوای سرمربی با فدراسیون طرف همبازی سابقش را گرفت. همین تعارفات باعث شد از تیرگی روابط این دو بازیکن سابق تیم ملی کاسته شود و کنار هم قرار گرفتن آن ها را ممکن کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس منتظرند که با بازگشت دایی به تهران، او از امروز کار خود را شروع کند  و در  مورد کریمی تصمیم بگیرد. خود علی کریمی که مشکلی در این خصوص ندارد و باشگاه هم موافقت خود را اعلام کرده است و این وسط فقط می ماند ok آقای سرمربی که قرار است این مورد هم ظرف امروز و فردا مشخص شود.

دایی می خواهد با سرپرست موقت پرسپولیس جلسه بگذارد و بعد هم دور یک میز، رو در روی کریمی  بنشیند و سنگ هایش را با او وا بکند.

 

حکایت جدایی کریمی از استیل آذین هم عجیب است و بعید است به خاطر یک جلسه غیبت یک باشگاه رضایتنامه بازیکن را صادر کند. جالب است که بلافاصله بعد از آمدن علی پروین این اتفاق افتاد و حتی شنیده شده پروین از هدایتی خواسته بابت رضایتنامه این بازیکن مبلغ 500 میلیون تومان از او گرفته شود زیرا کریمی می خواسته به امارات برود و به پول کلانی برسد اما سرانجام 500 میلیون را هدایتی نگرفت و کریمی هم به دبی و الاهلی نرفت.

جادوگر و اسطوره در آستانه همکاری دوباره قرار گرفته اند و اگر موافقت نهایی دایی اعلام شود، کریمی بلافاصله پیراهن مورد علاقه اش را بر تن می کند و برای پرسپولیس بازی خواهد کرد. آن طور که شنیدیم این دو دعواهای قدیمی را کنار گذاشته اند و معتقدند اختلاف آن ها باعث استفاده غیر فوتبالی ها می شود و اهالی فوتبال نباید با موضع گرفتن علیه یکدیگر باعث خوشحالی غیر ورشی ها شوند.

گزینه اول علی کریمی برای تیم آینده اش پرسپولیس است و او منتظر سبز شدن چراغ قرمز است و به همین دلیل سایر پیشنهاداتش را مسکوت گذاشته است. اگر بازگشت او به جمع سرخپوشان اتفاق افتاد که هیچ، در غیر این صورت ناچار است به سایر گزینه ها مثل ذوب آهن و امارات فکر کند. خود کریمی اعلام کرده چطور می تواند پیراهن تیم دیگری غیر از  پرسپولیس را بر تن کند، آن وقت نگاهش به چشم هواداران پرسپولیس بیفتد ؟! علی کریمی معتقد است مهر پرسپولیس بر پیشانی اش خورده و آن طور که گفته اگر درهای این باشگاه به رویش بسته باشد و  چاره ای نماند راه تیم دیگری را در پیش می گیرد.

انتهای گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)