مرجع خبری پرسپولیس : مسئله اصلی دور هم جمع شدن است، اینکه نشان بدهیم فوتبال چقدر قشنگ است.

 

حمید جاسمیان اولین کاپیتان تاریخ فوتبال پرسپولیس در تشریح بازیهای اخیر که در رده پیشکسوتان برگزار شده است گفت: برد و باخت برای ما مهم نیست. این بازیها همینکه یک بهانه خوب برای گردهمایی باشد و اگر اختلافی پیش می آید حل و فصل کنیم غنیمت بزرگی است.

همانطور که در مورد دایی و استیلی شاهد بودید و الان هم قرار است هر دو هفته یکبار هم که شده یک بازی ترتیب بدهیم.

 

برنامه بعدی ما یک بازی به نفع بچه های سرطانی است. عواید مالی هم بهانه است. مسائل معنوی و روحی آن مهمتر است. چرا یک نفر مثل تختی اینقدر احترام دارد، مگر قهرمان کشتی کم داشتیم، او به خاطر انسانیت بالایش این جایگاه را پیدا کرد.

 

جاسمیان درباره اینکه چرا اهالی فوتبال در کار با هم به مشکلات جدی می خورند اما در زمین فوتبال با هم دوست می شوند، گفت: اینها همه اش به خاطر این پول هایی است که وارد فوتبال شد. البته خود پول مشکل ندارد ولی ما آمادگی نداشتیم. می گویند خودشناسی از نماز هم واجب تر است. شاید یک نگهبان، نسبت به یک دکتر و مهندس مردانگی بیشتر داشته باشد. این چیزها هم ذاتی است و هم یاد گرفتنی!

 

مشکل ما یک حرفه ای گری قلابی است که در فوتبال ایران رواج دارد و همه بدبختی ها از همینجا است. در چنین شرایطی اینکه هنوز بازیکنانی مثل هاشمیان و مهدوی کیا پیدا می شوند غنیمت است. مثلا یکی مثل کریم باقری چرا به عنوان مرد اخلاق یک دهه لیگ انتخاب می شود اینها یک چیزهایی دارند که باید بازیکنان نسل جدید یاد بگیرند و خوب است که در کنار تنبیه بد اخلاقی و حتی قبل از آن، خوش اخلاقی ها باید تشویق شود.

مدافع سابق تیم ملی و پرسپولیس درباره مباحثی که این روزها درباره پرسپولیس و پیروزی مطرح می شود، گفت: من در جریان مسائل حقوقی این موضوع نیستم، اما آنچه می دانم این است که این تیم فعلی، همان پرسپولیس است که بعد از شاهین به آن آمدیم و من اولین کاپیتانش بودم. سنگ بنای آن را گذاشتیم و زندگی خودمان را به پای آن ریختیم و یک دوچرخه هم عاید ما نشد تا به قولی وزیر راه باشیم، چون همه اش در حال راه رفتن هستیم. این پرسپولیس متعلق به همه قدیمی ها و هوادارانش است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)