پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت:بازی دیروز دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی که 8 گل داشت از دربی های این چند سال اخیر بسیار زیباتر بود.

حمید جاسمیان درباره خاطرات خود از دربی های انجام شده طی سال های گذشته اظهار داشت: رقابت دو تیم چه زمانی که پرسپولیس در قالب شاهین در باشگاه های تهران حضور داشت و چه از زمان تشکیل پرسپولیس همواره مورد توجه و استقبال هواداران فوتبال قرار داشته است. این دو تیم از دهه 40  تاکنون با هم رقابت داشتند که نتایج آن در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است.

وی افزود: من در تمام این بازی هایی که بین دو تیم برگزار شده دو بازی را بیش از همه پسندیده ام که هرچند یکی از آنها سال های سال از آن می گذرد هنوز در ذهن دارم. در دهه 40 قبل از جام تخت جمشید و زمانی که هنوز پرسپولیس شکل نگرفته بود و تیم شاهین که یکی از تیم های بزرگ آن زمان بود در یک دیدار دوستانه در مقابل تاج قرار گرفت که پسر شاه نیز که در سن نوجوانی به سر می برد تماشاگر این بازی بود. در این دیدار شاهین نیمه اول را کوبنده ظاهر شد و این نیمه را با سه  گل به سود خود به پایان رساند، اما تیم تاج در نیمه دوم به بازی ادامه نداد و در شروع نیمه دوم به میدان نیامد. این مساله باعث شد که هواداران شاهین شعار «تاج فراری شده، سوار گاری شده» سر دهند که برای مدت ها این شعار ورد زبانشان شده بود.

پیشکسوت پرسپولیس در باره دومین دربی  که مورد توجه وی قرار گرفته بود از دربی سال 91  هنگامی که علی دایی و امیر قلعه نویی رهبری دو تیم را برعهده داشتند یاد کرد و گفت: در این بازی علی رغم اینکه دو تیم به نتیجه مساوی صفر-صفر دست یافتند بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و هواداران نیز از این بازی لذت بردند.

وی ادامه داد:بازی دربی را هر ساله خیلی بزرگ تر می کنند. در صورتی که در این چند سال اخیر جذابیت چندانی نداشته. بازی دیروز دو تیم ذوب آهن و تراکتورسازی که 8 گل داشت از دربی های این چند سال اخیر بسیار زیباتر بود. البته امیدوارم روز جمعه بازی قشنگی را شاهد باشیم.

جاسمیان درباره اوضاع مدیریت این باشگاه گفت: از مسئولین، اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه می خواهم که جای مانور دادن با پسر هادی نوروزی به خانواده او توجه کنند و پول این بازیکن را پرداخت کنند. تیم نفت تهران اندکی از بدهی این بازیکن را پرداخت کرده ولی باشگاه پرسپولیس می گوید باید سلسله مراتب طی شود. کدام سلسله مراتب؟ مگر این بازیکن کاپیتان تیم پرسپولیس نبوده؟ تیم های پایه را به امان خدا رها کردند و در این چندساله هیچ فوتبالیستی را به تیم بزرگسال تحویل ندادند و با آوردن بازیکنان خارجی درجه 3 فقط بدهی برای باشگاه گذاشتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)