مرجع خبری پرسپولیس : به‌راستي چه مي‌توان گفت شطرنج بازي با نامها دوباره اوج گرفته است. عباس انصاريفرد گمان مي‌كند هنوز در دوراني فعاليت مي‌كند كه آدمها با وعده يك بستني يا آب نبات قيچي مثل بچه‌ها خام مي‌شوند و آخرش هم از همان بستني وعده داده شده خبري نيست. كاش آنها براي اشكهاي تماشاگران ارزش قائل مي‌شدند و عطاي مديريت را به لقايش مي‌بخشيدند. حتما در جاهاي ديگر سودمندترند. به گفته خودشان مردم از دستشان خسته‌اند. پس به سلامت آقاي مدير.

كارلوس آلبرتو روي نيمكت قرمزها
اين خبر از آن دسته اخباري است كه خواننده را به خواندن چندباره خبر مشتاق مي كند.

حضور مربي بزرگي مانند كارلوس آبرتوپريرا روي نيمكت يك تيم باشگاهي در ايران براي همه جالب است.

مربي اي كه با توجه به سوابق مربيگريش بسيار بعيد به نظر مي رسد او را روي نيمكت قرمزها ببينيم.

كارلوس آلبرتو 65 ساله، سابقه مربيگري در تيمهاي ملي كويت، عربستان و برزيل را دارد و در جام جهاني 1994 با برزيل به قهرماني جهان رسيده است. حالا در فوتبال ايران دنبال چه افتخاراتي مي گردد نمي‌دانيم؟ حتما حاج عباس انصاري‌فرد برايش جواب خوبي دارد.

نام كارلوس آلبرتو از كجا مطرح شد

چند وقت پيش در مجلس ختم مادر يكي از اهالي فوتبال نام كارلوس آلبرتو پريرا براي هدايت پرسپوليس مطرح شد. انصاري‌فرد مدير عامل پرسپوليس از علاقه و تمايل خود به استخدام اين مربي بزرگ برزيلي به دوستان حاضر در آن مجلس گفت.

كلا ما ايراني‌ها در جلسات خود به اينگونه تصميم‌گيري‌هاي دور از ذهن عادت داريم .هر چند ضرب‌المثل‌هاي زيادي در فرهنگ ما ايراني‌ها راجع به اين نوع تصميم‌گيري‌هاي مجلسي وجود دارد.

مانور تبليغاتي مدير ناموفق پرسپوليس

عباس انصاري‌فرد مدير عامل باشگاه پرسپوليس بين دوستانش به مديري شهره است كه مي خواهد تمام مسائل باشگاه را يك تنه حل كند هرچند كه در دو دوره مديريت پرسپوليس ناموفق بوده است و كلا در گروه مديران ورزشي ناكام قرار مي گيرد.

مديري كه اگر به عقب برگرديم و مديريتش را مرور كنيم چيزي جز تعقيب و گريز از دست طلبكاران يادمان نمي‌آيد.

در دوره جديد هم تنها يادگارش محروم ساختن پرطرفدارترين تيم آسيا از جام باشگاه‌هاي آسياست.

آخوندي در انگليس به‌دنبال آلبرتو

يكي از اعضاي هيات مديره باشگاه پرسپوليس كه چندان در تصميم‌گيري‌هاي باشگاه نقشي ايفا نمي‌كند و خبرنگاران هميشه به شوخي از او مي پرسند نقش شما در باشگاه پرسپوليس چيست؟ اينبار به گفته بعضي از منابع خبري در انگليس با نماينده كارلوس آلبرتو وارد مذاكره شده. شايد او فكر مي كند با اين مذاكرات كه مطمئنا حتي اگر درست هم باشد در همان حد باقي خواهد ماند محبوب دل قرمزها شود. به هر حال فصل انتخابات است و كسي هم حواسش به اين بلف‌هاي مديريتي نيست.

خانم مارپل به كمك شرلوك هلمز مي‌آيد!

اينكه چرا در كشور ما مذاكرات با مربيان دنيا حالت سري به خود پيدا مي‌كند و در حد كشف معما توسط خانم مارپل و شرلوك هلمز بين اهالي فوتبال مطرح مي‌شود بر همه پوشيده است و تاكنون كسي دليلي براي آن پيدا نكرده است .شما در اين بلبشوي فوتبال به راحتي مي‌توانيد از مذاكرات با كاپلو و فرگوسن نيز صحبت كنيد .البته مديران ما بايد حواسشان به اين باشد اگر خواستند براي بدست آوردن دل تماشاگران نام مربي معروفي را اعلام كنند قبلا از دوستان خود كمك بگيرند تا نامهايي را مطرح كنند كه حداقل بشود درصدي براي حضور آنها در ايران قائل شد.

اينروزها هواداران فوتبال به راحتي سره را از ناسره تشخيص مي‌دهند.

ليلا پريرا: او مي‌خواهد در برزيل بماند

همسر ايراني كويتي كارلوس آلبرتو، ليلا پريرا در مورد كناره گيري آلبرتو از مربيگري تيم ملي آفريقا مي‌گويد: «او قصد دارد در برزيل به مربيگري بپردازد و براي كارلوس آلبرتو دوري از فرزندان و نوه‌هايش كه در برزيل اقامت دارند سخت است و ديگر قصد مربيگري در خارج از برزيل را ندارد.

به‌راستي وقتي او از حضور در جام جهاني با تيم ملي آفريقاي جنوبي چشم‌پوشي مي‌كند عباس انصاري‌فرد و دوستانش با چه وعده و وعيدهايي مي‌خواهند او را از تصميمش منصرف كنند و او را به ايران بياورند بر ما پوشيده است. شايد در فصل جديد دستشان به قدري باز است كه بتوانند كارلوس آلبرتو را براي ديدن خانواده‌اش هفته‌اي يك بار به برزيل بفرستند يا فرزندان و نوه‌هايش را مقيم ايران كنند. البته ممكن است جذابيت پرسپوليس براي آلبرتو به قدري زياد باشد كه او خانواده‌اش را راضي به مهاجرت كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)