خرید امتیاز پخش دیدارهای جام جهانی 2014 برزیل توسط شبکه ZDF آلمان و اعلام پخش رایگان این دیدارها،خشم مسوولان شبکه « بی ان » اسپورت قطر ( الجزیره اسپورت سابق ) را برانگیخت.

به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی اسپورت یمن روز سه شنبه نوشت: این شبکه آلمانی همچنین حقوق پخش دیدارهای لیگ باشگاههای اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را در اختیار گرفت.

این پایگاه اطلاع رسانی با اشاره به اینکه این دیدارها قرار است به صورت رایگان از شبکه ZDFآلمان پخش شود،اضافه کرد:شبکه بی ان اسپورت قطراز مسوولان این شبکه آلمانی شکایت کرده است.

یمن اسپورت با اشاره به اینکه هنوز اختلاف شبکه قطری بر سر پخش رایگان دیدارهای اروپا از سوی شبکه ZDF تمام نشده بود که این شبکه آلمانی اعلام کرد دیدارهای جام جهانی برزیل را نیز به صورت رایگان پخش می کند، افزود: با پخش رایگان این مسابقات از سوی شبکه آلمانی، قطری ها خسارت سنگینی را متحمل خواهند شد.

براساس این گزارش ، شبکه ZDF آلمان اعلام کرده است دیدارهای جام جهانی 2014 برزیل را بر روی کانال های « نایل ست » و « هاتبرد » به صورت رایگان در اختیار مخاطبان قرار می دهد.

به نوشته اسپورت یمن، درگیری شبکه آلمانی و قطری سر و صدای برخی از موسسات تبلیغی را بالابرد و این موسسات می گویند، آلمانی ها قوانین فیفا برای پخش دیدارهای جام جهانی را دور زده اند.

درهمین حال، مدیرشبکه ZDFآلمان که ازمسوولان شبکه قطری بسیارخشمگین است در گفت وگوی مطبوعاتی اظهار کرد: ما با ثروت خود، حق پخش تلویزیونی این دیدارها را خریداری کرده ایم و شبکه تلویزیونی نیز مال ماست لذا دوست داریم دیدارهای جام جهانی را به صورت رایگان به مخاطبان خود ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در امور دیگران دخالت نمی کنیم ، تصریح کرد: همچنین اجازه نمی دهیم دیگران در امور ما دخالت کنند.

رییس شبکه ZDF آلمان با تمسخر گفت: چگونه کشوری که یک بار هم در جام جهانی حضور نیافته است ( قطر ) و جمعیت آن به یک میلیون نفر نمی رسد، می خواهد دیدارهای جام جهانی را در انحصار خود درآورد.

وی افزود: فوتبال ، ورزش فقراست و ما با فقرا و اغنیا هستیم لذا دیدارهای جام جهانی را برای همه جهانیان به صورت مجانی پخش خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)