مرجع خبری پرسپولیس : سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از مذاکره با فابیو جانوآریو، سید جلال حسینی و آرش برهانی برای پیوستن به این تیم خبر داد.

 

امیر قلعه نویی اظهار داشت: برای جذب این سه بازیکن با مسئولان باشگاه صحبت کرده ام و مذاکره با آنان شروع شده است.

 

وی اظهار امیدواری کرد، با پیوستن سه فوتبالیست یاد شده تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز قدرتمندانه در لیگ یازدهم حضور پیدا کند.

 

فابیو جانوآریو و سید جلال حسینی در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر در تیم فوتبال سپاهان اصفهان و آرش برهانی در تیم فوتبال استقلال تهران حضور داشت.

 

تراکتورسازی تبریز تا کنون احسان حاج صفی از سپاهان، سیاوش اکبپور از استیل آذین و احمد آل نعمه از شاهین بوشهر را جذب کرده اما قرارداد آنها در هیئت فوتبال اذربایجان شرقی به ثبت نرسیده است.

 

علی علیزاده بازیکن سال قبل تیم تراکتورسازی هم با تمدید یکساله قرارداد خود تمرینات را در کنار سایر اعضای تیم زیر نظر کادر فنی جدید آغاز کرد.

 

علیزاده در فصل قبل 9 گل برای تراکتورسازان به ثمر رساند و چندین موقعیت گل را ایجاد کرد.

 

عباس محمدی دروازبان تیم تراکتور سازی تبریز هم قرارداد خود را امروز با این تیم تمدید کرد .

 

مسعود ابراهیم زاده بازیکن بومی فصل قبل تیم تراکتورسازی نیز برای دو سال دیگر به عنوان سرباز تمدید قرارداد کرده و در تمرینات تیم حاضر شد.

 

این تیم همچنین قرارداد خود با مهدی کیانی، آندرانیک تیموریان، سید حسن حسینی، عباس محمدی و علی علیزاده را برای یک فصل دیگر تمدید کرده است ضمن اینکه مهدی ثابتی، مسعود ابراهیم زاده، محمد ابراهیمی، مرتضی اسدی و داود دانش دوست نیز بر اساس قرارداد دو ساله خود با تراکتورسازی، در فصل یازدهم نیز در خدمت تیم فوتبال این باشگاه خواهند بود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)