عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به سابقه گل‌‌محمدی و اینکه در هفته‌های پایانی لیگ هستیم، محرومیت وی بین حداکثر و حداقل محرومیت و بینابینی بوده است.

رضا جاودانی در گفت و گو با فارس، درباره یک جلسه‌ محرومیت قطعی و یک جلسه محرومیت تعلیقی یحیی گل‌محمدی، اظهار داشت: این حکم قطعی نیست و  می‌توانند ظرف هفت روز به کمیته استیناف اعتراض کنند. با توجه به سابقه گل‌‌محمدی و اینکه در هفته‌های پایانی لیگ هستیم، محرومیت وی بین حداکثر و حداقل محرومیت و بینابینی بوده است.

وی درباره انتقادات مطرح‌شده مبنی بر دلیل ورود نکردن کمیته انضباطی به اظهارات اخیر فرهاد مجیدی علیه داوری و به کار بردن جمله«اشتباهات داوری علیه استقلال برنامه ریزی شده و هدفمند است»‌، عنوان کرد: مجیدی در این صحبت‌ها اسم فرد خاصی را نبرده و شکایتی هم از وی به دست ما نرسیده است. اگر فدراسیون فوتبال، دبیرکل یا کمیته داوران اعتراضی به صحبت‌های مجیدی داشتند، ما هم رسیدگی می‌کردیم. 

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: حتی من دیده‌ام اظهارات مجیدی را با پرونده گابریل کالدرون مقایه می‌کنند درحالیکه در آن پرونده خود فدراسیون و کمیته داوران از این مربی شاکی بودند. از طرفی دیده‌ام برخی افراد می‌گویند چرا رای کمیته انضباطی درباره گل‌محمدی پس از دربی و قبل از بازی با ماشین‌سازی صادر شد درحالیکه طبق آیین نامه نمی‌توانیم برای تخلفی که در دیدار لیگ برتر رخ داده است، برای بازی حذفی رای بدهیم یا برعکس. مگر اینکه فقط دیدار پایانی جام حذفی یا دو هفته لیگ برتر یا برعکس باقی ‌مانده باشد.

جاودانی افزود: در آن صورت با توجه به اتمام فصل می‌توانیم برای تخلفی که در لیگ یا جام حذفی رخ داده در بازی که مربوط به رقابت دیگر است حکم بدهیم. حتی می‌توانیم صدور رای مربوط به مسابقات لیگ برتر یا حذفی را به فصل بعدی هر یک از این رقابت‌ها موکول کنیم. برای ما اصلا مهم نیست چه تیم‌هایی با هم بازی دارند اما یکی از مشکلات کارمان این است که امسال معمولا گزارش‌ها دیر به ما می‌رسد و شاید یک تا دو هفته پس از هر مسابقه گزارش را دریافت کنیم که البته شاید یکی از دلایل این موضوع هم این است که ‌می‌خواهند دقت نظر بیشتری داشته باشند. پس از دریافت گزارش‌ها برای طی شدن سایر مراحل مثل ابلاغ ارسال دفاعیه، صدور دفاعیه و بررسی مستندات هم زمانی طی می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)