مرجع خبری پرسپولیس : روز گذشته مصاحبه ای از حسین کلانی خواندیم که گفته بود می خواهد کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه ملی اهدا کند.

او همچنین اشاره کرده بود که مادرش دومین زنی بوده که وارد دانشگاه تهران شده ، اما جایگاه افرادی همچون کلانی در فوتبال ما کجاست؟

حسین کلانی که در زمره فوتبالیست های تحصیلکرده کشورمان محسوب می شود و سال های سال در نوک حمله پرسپولیس و تیم ملی بازی کرده با چنین غنای فرهنگی بالایی جایی در مدیریت این فوتبال و چارت باشگاه ها ندارد اما بسیاری از کسانی که قبلا شکل توپ فوتبال را نمی دانستند اکنون جزو تصمیم گیرندگان اصلی این رشته هستند.

البته حضور غیرفوتبالی ها و یا مدیران سیاسی در فوتبال به خودی خود بد نیست چراکه فیفا می گوید فوتبال برای همه است اما عدم حضور چهره هایی چون حسین کلانی در صحنه سرمایه سوزی است.

بی شک دیدگاه حرفه ای اشخاصی که سال های سال در این فوتبال استخوان خرد کرده اند و تحصیلات آکادمیک دارند، می تواند منجر به پیشرفت فوتبال شود و حیف است فوتبال از دانش و تخصص حسین کلانی بی بهره باشد.

کسی که بر خلاف خیلی ها با این همه سابقه و مدرک مهندسی عمران هیچ ادعایی مبنی بر حضور در مدیریت فوتبال یا ساختار باشگاه ها ندارد و کنار ایستاده و تنها نظاره گر فوتبال است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)