مديرعامل باشگاه آلومينيوم گفت: پرسپوليس شانس آورد که مقابل ما شکست نخورد و اين تساوي را به آنها تبريک مي‌گويم.

 حسين جباري‌زاده در گفت‌وگو با  فارس، در خصوص تساوي بدون گل آلومينيوم مقابل پرسپوليس عنوان کرد: آمار  نشان مي‌داد که 51 درصد توپ و ميدان در اختيار ما بود. پرسپوليسي‌ها شانس آوردند که در اين بازي نباختند. به هر حال فوتبال است و هزار رو دارد. به پرسپوليسي‌ها تبريک مي‌گويم که اين تساوي را کسب کردند.

وي درباره قضاوت داور خاطرنشان کرد: اگر يک نفر يک اشتباه از داور بگيرد به او جايزه مي‌دهم. قضاوت داور هيچ اشکالي نداشت و واقعا در اين ديدار منصفانه سوت زد.

مديرعامل باشگاه آلومينيوم در مورد صحبت‌هاي رويانيان مبني بر اينکه قضاوت داور اشتباه بوده و اين تساوي را به رئيس تباني‌گر تبريک گفته، ‌يادآور شد: وقتي پرسپوليس با شانس مي‌تواند به تساوي دست يابد بايد هم چنين صحبت‌هايي بشنويم. از آقاي رويانيان مي‌خواهم صبور باشد. اکنون جاي اين صحبت‌ها نيست. شان ايشان هم برنمي‌تابد که چنين صحبت‌هايي را مطرح کند.

جباري‌زاده يادآور شد: همه ديدند که داور به خوبي قضاوت کرد. تمام کارشناسان مي‌توانند در اين مورد نظر بدهند البته آقاي رويانيان کارشناس داوري نيست که بخواهد در اين مورد صحبت کند. مردم خود بهترين قاضي هستند و از تمام قوانين فوتبال مطلع هستند.

وي در مورد اينکه رويانيان اعلام کرده عسگري با باشگاه آلومينيوم در ارتباط است، تاکيد کرد: علت اين حرف‌ها را نمي‌دانم. اين صحبت‌ها تهمت‌هايي است که عليه باشگاه و مردم هرمزگان زده مي‌شود. باشگاه از حق خودش خواهد گذشت اما خدا از آنها نمي‌گذرد. همانطور که قبلا گفتيم هيچ ارتباطي وجود ندارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)