پیشکسوت پرسپولیس در مورد دعوای اخیر نکونام و گل محمدی صحبت کرد.

رضا جباری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص وضعیت پرسپولیس و تساوی مقابل صنعت نفت اظهار داشت: در کنار کیفیت بازی پرسپولیس در این بازی که جای انتقاد دارد باید به صنعت نفت بابت بازی خوبش تبریک گفت. به نظرم صنعت نفت کیفیتی فراتر از حد انتظار در این بازی از خودش به نمایش گذاشت و من واقعاً از بازی خوب این تیم غافلگیر شدم. پیش بینی این را می‌کردم که بازی سختی باشد ولی انتظار این نمایش با کیفیت را من به شخصه نداشتم و حس می‌کنم پرسپولیس هم مثل من از نمایش خوب و جانانه صنعت نفتی‌ها غافلگیر شد. آنها اصلاً انگار نه انگار در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس رفته بودند و جوری بازی می‌کردند که ظاهراً در فینال جام حذفی هستند. این بازی خوب را پیش از صحبت در مورد پرسپولیس به صنعت نفتی‌ها تبریک می‌گویم.

وی در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: نفرات زیادی از پرسپولیس در گیر مصدومیت هستند و این مصدومیت فقط در قبال غایبین صدق نمی‌کند و خیلی از نفرات داخل زمین هم با مصدومیت جزیی و آمادگی پایین به زمین می‌روند و این موضوع روی کیفیت فنی تیم هم تاثیرگذار است. به هر حال در یک ماراتنی مثل لیگ برتر چند بازی پیش می آید یک تیم افت کند و برای باشگاه‌های بزرگ دنیا هم صدق می‌کند. نباید به خاطر دو بازی پرسپولیس را تخریب کرد.

پیشکوست پرسپولیس در مورد درگیری لفظی نکونام و گل محمدی هم توضیح داد: من بخواهم در این مورد موضعگیری کنم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی به قول خود گل محمدی فوتبالی ها باید احترام یکدیگر را نگه دارند و مطرح شدن این مسائل زیبنده فوتبال ما نیست. بازهم می‌گویم بخواهم حرف بزنم موارد زیادی برای گفتن وجود دارد ولی نمی‌خواهم این موضوع را بیشتر باز کنم تا پرسپولیس وارد حاشیه شود ولی این موارد ادامه پیدا کند ما هم سکوت نخواهیم کرد.

جباری در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم پشت تیم را خالی نکنند. در هر فصل فوتبالی ۵-۶ بازی هم نتیجه دلخواه کسب نمی‌شود ولی باید حمایت کرد تا تیم به روزهای خوبش برگردد. حتم دارم مصدومان که به مرز آمادگی برسند وضعیت پرسپولیس به روزهای خوبش باز خواهد گشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)